Beantwoorden
Vicious
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Goed gevonden! Primeur! It's your fourth party! Pageturner!

Foutmelding bij aanmelden Telenet TV-app

Hallo, ik probeerde vandaag de Telenet TV applicatie te downloaden en als ik wil inloggen krijg ik steeds de zelfde “Error”. Ik heb al geprobeerd om mijn Digibox en mijn TV box in te schakelen en dan nog een keer proberen in te loggen via de Apple TV maar geen succes. 

21930D19-E0C8-42C8-A78A-FBD7AACA0622.png

 

Titel gewijzigd door Jolien5 (mod) | Vorige titel: Apple TV Telenet App

0 Likes
6 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Foutmelding bij aanmelden Telenet TV-app

@Vicious deze app werkt enkel met een telenet tv box en GEEN digicorder of digibox, enkel de nieuwe box met Cloud opname en 4K optie 😉 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Vicious
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Goed gevonden! Primeur! It's your fourth party! Pageturner!

Foutmelding bij aanmelden Telenet TV-app

Ik heb ook een TV-Box, zelfs als deze aan staat werkt het inloggen niet. De Digibox/Digicorder staat boven en de TB-Box beneden. Nu wou ik mijn Apple TV gebruiken voor een 3e TV boven. 

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Foutmelding bij aanmelden Telenet TV-app

@Vicious staan deze op verschillende digitale tv account want een telenet tv box en een digibox/corder kan niet samen op 1 digitaal account, 

als je 2 digitale accounts hebt kan dit de reden zijn dat je nog inlogt op het account met de digibox/corder.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Vicious
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Goed gevonden! Primeur! It's your fourth party! Pageturner!

Foutmelding bij aanmelden Telenet TV-app

Heb het opgelost, heb alles eens uit het stopcontact gehaald. Decoder, TV-Box , modem en een x opnieuw ingelogd via de website. Bedankt voor je reactie!

soulofsound
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Foutmelding bij aanmelden Telenet TV-app

Zelfde hier. Ik heb een decoder en kijk daarom geen toegang te hebben tot de iOS Telenet tv app. Wie maakt dat allemaal zo moeilijk? Geef alle tv-klanten toegang tot de Telenet tv-app. We zijn 2021, niet 1983.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Foutmelding bij aanmelden Telenet TV-app

@soulofsound  

Dat is omdat de platformen verschillend zijn. 

 

De klant met de tv box kan gebruik maken van de telenet tv app , mensen met de digicorder of digibox van de Yelo app , en dan heb je nog in de nieuwe pakketten de tv flow app zitten.

 

 

 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.