24780
netweters
|
152646
antwoorden
|
20726
vragen
|
Hallo, ik probeerde vandaag de Telenet TV applicatie te downloaden en als ik wil inloggen krijg ik steeds de zelfde “Error”. Ik heb al geprobeerd om mijn Digibox en mijn TV box in te schakelen en dan nog een keer proberen in te loggen via de Apple TV maar geen succes.
Titel gewijzigd door Jolien5 (mod) | Vorige titel: Apple TV Telenet App
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb ook een TV-Box, zelfs als deze aan staat werkt het inloggen niet. De Digibox/Digicorder staat boven en de TB-Box beneden. Nu wou ik mijn Apple TV gebruiken voor een 3e TV boven.
@Vicious staan deze op verschillende digitale tv account want een telenet tv box en een digibox/corder kan niet samen op 1 digitaal account,
als je 2 digitale accounts hebt kan dit de reden zijn dat je nog inlogt op het account met de digibox/corder.
Heb het opgelost, heb alles eens uit het stopcontact gehaald. Decoder, TV-Box , modem en een x opnieuw ingelogd via de website. Bedankt voor je reactie!
Zelfde hier. Ik heb een decoder en kijk daarom geen toegang te hebben tot de iOS Telenet tv app. Wie maakt dat allemaal zo moeilijk? Geef alle tv-klanten toegang tot de Telenet tv-app. We zijn 2021, niet 1983.
@Ex-Netweter
Dat is omdat de platformen verschillend zijn.
De klant met de tv box kan gebruik maken van de telenet tv app , mensen met de digicorder of digibox van de Yelo app , en dan heb je nog in de nieuwe pakketten de tv flow app zitten.