24757
netweters
|
152462
antwoorden
|
20709
vragen
|
Tot voor kort kon ik TV uitzendingen bekijken op mijn laptop (zoals het vroegere Yelo TV).
Bij het openen van de website (www.Telenet TV) verschijnt een "aanmelding"-scherm (aanloggen met mijn Telenet-account).
Het aanmelden wordt steeds geweigerd omdat ik zogenaamd niet de correcte "app" zou gebruiken.
Maar het gaat hier niet over een app, maar op het inloggen op de website.
Wordt deze manier van TV kijken nog wel ondersteund ?
Titel gewijzigd door Lieselotte (mod) | Vorige titel: TV programma's rechtstreeks bekijken op LAPTOP -Windows
@MIJA ja dit wordt nog ondersteund, vraag, welk abbo heb je ????
heb je een digicorder/digibox of een tv box, of heb je een flow abbo, is dat onlangs aangepast ?????
dat vermeld je allemaal niet en is belangrijk als we je kunnen helpen hier in.
Hallo,
Sorry voor mijn eerder late reactie.
Ik heb zowel een digicorder als digibox (op aparte TV-toestellen ).
Niettemin werd er toch vrij regelmatig gekeken naar programma's op een laptop.
Ik ben onlangs overgeschakeld van Telenet WIGO naar ONE.
Als niet werkt neem contact met telenet e-mail adres is in gebruik zij lossen dit op
@luc55 moet zeggen, gisteren mail gestuurd naar telenet en vandaag al telefoon van telenet voor de vraag op te lossen, ze beginnen het te voelen dat ze klanten in de watten moeten leggen.
alleen spijtig dat ze aan de telefoon niet de info geven die je nadien in de mail moet terugvinden.
Collega had zelfde voor heb hem gezegd wat ze moeten doen was op 30 min in orde
Na een tijd kennen ze stappen maar er zijn er nog die je vlug af wimpelen
@luc55 er zitten bij telenet goeie en slechte medewerkers aan de telefoon, dat is algemeen geweten hier op het forum.
je moet geluk hebben voor de juiste aan de telefoon te hebben dat het kan oplossen.
denk dat er sommige door de tijd van de problemen bij telenet al eens wat naar hun kop krijgen en het soms beu zijn wat ze horen.
en snap hen ook heel goed.
Dat begrijp ik ik versta niet waarom er nog geen goed chat is bij telenet met vlug respons niet 2 dagen later
@luc55 dat is het probleem dat er personeel voor moet zijn om deze te beantwoorden en daar wringt het schoentje, er is te weinig personeel om telefoon, mails, Facebook, enz te beantwoorden, die chat zou nog meer werk geven en er is te weinig personeel voor.