24751
netweters
|
152342
antwoorden
|
20691
vragen
|
Ik ben testpersoon van de nieuwe TV Box bij de beeldinstellingen kan ik geen 4K selecteren terwijl ik wel een 4K UHD TV heb (Samsung UE65HU8500) ik kan maximaal 1080p of automatisch selecteren. Op mijn app binnen de TV zelf kan ik wel 4K bekijken (zowel op YouTube als Netflix). Ik heb mijn TV-Box al laten heropstarten naar fabrieksinstellingen en het HDMI kanaal gewijzigd maar niks lijkt te helpen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Zijn er buiten Netflix al zenders die 4K uitzenden ?
@Ypsilon misschien toch best eens melden op no 015 33 44 88, deze middag kreeg ik de zelfde vraag van mijn kameraad, ik heb op mijn samsung tv 8000 serie nagezien en die staat ingesteld op 4k, raar dat het bij u niet kan, kijk anders eens op uw tv zelf hoe staan die beeldinstellingen.
Jos
@Theo2 Er zijn nog geen zenders die in 4K uitzenden op telenet, enkel op youtube enkele filmpjes en op Netflix.
voorlopig nog geen verder nieuws waneer je 4K zenders kan bekijken bij Telenet 😉
Zoals hierboven al gemeld zijn er voorlopig nog geen 4K zenders beschikbaar. Hierdoor is het ook vrij logisch dat je niet op 4K kan instellen.
Het zou kunnen dat er wel enkele VOD's zijn die in 4K beschikbaar zijn, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen..
@Arne94 @Master-Magic dat 4K nog niet word uitgezonden weet ik, maar @Ypsilon en mijn kameraad missen de instellingskeuze 4K terwijl ik die keuze wel heb, en staat daar op ingesteld zonder problemen, de software vecie vergeleken met mijn kameraad 4.12 en hebben beide de zelfde en toch kan mijn kameraad 4K niet instellen omdat de keuze er niet op staat @Ypsilon mist die mogelijkheid ook, het gaat niet over uitgezonden of niet, maar zij missen de mogelijkheid om 4K in te stellen.
Jos
@Ex-Netweter @Ypsilon : Ik heb die instelling ook niet en ik heb een maagdelijke box die gisteren naar 4.12 gegaan is.
1080p is de maximum.
Ik denk dat de box de keuze 4K niet aanbiedt als hij ze niet binnenkrijgt.
Net zoals hij teletekst niet aanbiedt op een zender of een opname die dat niet levert.
Omdat ik geen 4K kan selecteren kan ik ook geen 4K bekijken op de Netflix app op de TV Box. Ik zag op Twitter dat een andere testpersoon dit wel kon. Ik weet dat er nog geen TV zenders zijn in 4K maar blijkbaar is er toch een bug dat sommige testpersonen wel 4K kunnen selecteren en andere op automatisch of maximaal 1080p
@Master-Magic er is ergens een misverstand, ik heb de vraag van @Ypsilon hieronder geplakt
misschien verwart u met een andere topic,
Ik ben testpersoon van de nieuwe TV Box bij de beeldinstellingen kan ik geen 4K selecteren terwijl ik wel een 4K UHD TV heb (Samsung UE65HU8500) ik kan maximaal 1080p of automatisch selecteren. Op mijn app binnen de TV zelf kan ik wel 4K bekijken (zowel op YouTube als Netflix). Ik heb mijn TV-Box al laten heropstarten naar fabrieksinstellingen en het HDMI kanaal gewijzigd maar niks lijkt te helpen.
@Master-Magic zulks zou niet mogen gebeuren @Ypsilon maakt een nieuw topic en stelt een vraag (zoals het moet gebeuren) terwijl daarop nog niet is geantwoord, stelt @Theo2 een andere vraag op de zelfde topic, waarop u dan antwoord geeft, zo staan de verschillende antwoorden op de 2 vragen door mekaar, en zo krijgt @Ypsilon geen duidelijk antwoord op zijn vraag waarvoor hij de topic aanmaakte.
en dit gebeurt steeds vaker verschillende vragen en antwoorden in 1 topic, is niet overzichtelijk.
Jos