24748
netweters
|
152291
antwoorden
|
20688
vragen
|
Waarom kom ik niet in aanmerking om mijn digibox om te ruilen voor het nieuwste exemplaar
Titel gewijzigd door Filip (mod) | Vorige titel: digibox
Opgelost! Ga naar oplossing.
Welke digicorder of tv box heb je?
Dat weten wij ook niet... Maar wie een digbox heeft, komt idd niet in aanmerking voor een IP box, en dat is een beslissing van Telenet.
Heb je ook internet van Telenet?
Je kan misschien wel een omweg maken, ruilen naar gewone TV-box. Enkele dagen later een TV-box IP vragen als tweede toestel en vervolgens je originele TV-box weer inleveren.
@Moose schreef:Waarom kom ik niet in aanmerking om mijn digibox om te ruilen voor het nieuwste exemplaar
Omdat dit de regels zijn:
Wie kan een Telenet TV-box IP krijgen?
- nieuwe Telenet TV-klanten
- bestaande Telenet-internetklanten die TV Iconic bestellen
- bestaande Telenet TV-klanten met een Telenet TV-box (v1, v2 of IP) die een extra TV-box willen
Ben je een bestaande Telenet TV-klant met een Digibox of Digicorder en wil je jouw decoder omruilen?
Dan zal je een Telenet TV-box v2 krijgen.
Je kan dus best het advies van vorige poster volgen 😊
Hoewel ik denk dat de regels op korte termijn wel soepeler zullen worden, afhankelijk van de voorraad nieuwe TV-Boxen IP die Telenet ontvangt. Sommige Telenet winkels zijn hieirn ook flexibeler ...
Sorry, snap er niets van, ik wil gewoon weten of ik mijn digibox kan omruilen voor dat klein boxje
de digicorder worden geruild tegen tv box ip
Je kan deze krijgen je zal wel meer moeten betalen per maand de digibox kan je niet opnemen
Daar ligt het probleem dit toestel heeft geen recht op geheugen
De andere toestellen hebben dat wel
En je hebt ook internet nodig van telenet
Zonder werkt het niet
@Moose schreef:Sorry, snap er niets van, ik wil gewoon weten of ik mijn digibox kan omruilen voor dat klein boxje
Je blijft een vraag herhalen waarop je het antwoord al gekregen hebt, daar ben je immers dit topic mee begonnen. Het antwoord is blijkbaar nee, en wij op De Netweters (voornamelijk klanten) kunnen daar ook geen verandering in brengen...
Ik vat het nog eens samen
Heeft iemand d een rechtstreekse link waar de omruilvoorwaarden staan? Had ze gelezen maar nu vind ik het niet meer terug op website