Beantwoorden
snap1704
Experienced Meerweter
Berichten: 114
De volle 100! De vlam zit erin. Al 25 duimen! Goed bezig!

Gegeven naam TV Box niet zichtbaar op Mijn Telenet

Kan iemand me verder helpen. Ik heb 2 TV Boxen. Eentje beneden, eentje boven. Ik hernoem ze via de Telenet TV app, geen probleem echter in  mijn telenet blijf ik gewoon de serie nrs zien, niet de naam die ik gegeven heb, is dit normaal ?

 

Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: TV box hernoemen

0 Likes
2 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Gegeven naam TV Box niet zichtbaar op Mijn Telenet

@snap1704 

Naar mijn weten is dit normaal in 'mijn Telenet' veranderd de naam van je tv box niet. Vroeger zag je wel de naam van de digicorder veranderd als ik me niet vergis enkel bij de tv box is dit niet het geval.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
snap1704
Experienced Meerweter
Berichten: 114
De volle 100! De vlam zit erin. Al 25 duimen! Goed bezig!

Gegeven naam TV Box niet zichtbaar op Mijn Telenet

Ah dank je patrick37, dacht al aan zoiets. Is wel vervelend vind ik. Nu moet je iedere keer de app openen om te weten welke nu juist waar staat. Ok je moet dit niet altijd weten, maar verleden week was die boven stuk en die is ingebouwd zeg maar, dus eerst moeten alle kabels losmaken om hem te kunnen omdraaien voor het serie nr te weten en zo ook te kunnen melden aan de persoon aan de telefoon. Wist toen nog niet dat je hem kon hernoemen via de tv app trouwens.