Beantwoorden
RudyBoumon
Experienced Weetjesweter
Berichten: 38
On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol!

Geluid maar geen beeld

Ik zette de set up box aan daarnet en kregen enkel geluid, geen beeld. Paar keer de box en en tv uit gezet maar niks helpte. Plots begon de afstandbediening te piepen en herstarte de set up box spontaan, na een herstart hadden we terug beeld en geluid. De set up box is ingesteld op normale opstart tijd. 

Deze middag werkte alles nog prima. Is niet de eerste keer ik ermee problemen heb. Zijn hier nog mensen die zulke problemen hebben met de set up box? 

Volgens telenet mag ik om een andere gaan, ik zal de onze maar omruilen zeker? 

0 Likes
12 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Geluid maar geen beeld

@RudyBoumon 

 Als je rare dingen ondervindt kan je dat best doen. Je verliest er alleen wat tijd aan.

 

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
steven1977
Professional Weetjesweter
Berichten: 42
De vlam zit erin. O dierbaar België.. YEAH! CAPSLOCK DAY! On a roll...

Geluid maar geen beeld

Sedert gisteren heb ik wel beeld maar het geluid 'hapert' precies. Op de ene kanalen meer dan op de andere. Een herstart van de tv box leek het probleem voorlopig opgelost te hebben...

0 Likes
RudyBoumon
Experienced Weetjesweter
Berichten: 38
On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol!

Geluid maar geen beeld

Er zitten niet enkel veel kinderziektes op de set up box ook de nieuwe telenet tv app doet raar, vroeger kon ik met yelo app series streamen van uit de app naar de chrome cast, of via de tv gids. Nu met de telenet tv app werkt dit allemaal niet meer. Ik heb spijt ik men digicorder heb omgeruild, telenet loopt slechter in plaats van beter pfffff. 

Nog mensen die geen series uit play kunnen streamen naar google chromecast? En problemen hebben met streamen uit de tv gids? Opnames streamen lukt al helemaal niet. 

Ex-Netweter
 

Geluid maar geen beeld

het duurt ook lang voor een nieuwe firmware update waar blijft deze?

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Geluid maar geen beeld

@RudyBoumon, het is effectief mogelijk om te casten naar Chromecast of via AirPlay met de nieuwe TV-app. Alleen voor het casten van opnames kan je nog problemen ervaren (dit wordt nog onderzocht). Voor VOD (films en series uit de TV-theek) of terugkijk-TV of live-tv mag je geen problemen ervaren. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Geluid maar geen beeld

@Ex-Netweter Updates komen om de 3 a 4 maanden er op op de tv box.

wees zeker dat ze er aan werken, het duurt alleen wat langer omdat ze met de makers van de box ook samenwerken en grondig intern getest dan word ook bij Telenet.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Geluid maar geen beeld

Amai zo mag ik nog lang met die bugs zitten pff 😕 had ik geweten had ik nog tijdje gewacht met die tv box.

RudyBoumon
Experienced Weetjesweter
Berichten: 38
On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol!

Geluid maar geen beeld

Ik heb zopas nog eens geprobeerd met chernobyl en the rookie en ik krijg volgende foutmelding 

sorry je kan deze video niet bekijken via chromecast. 

Hoe is het mogelijk dat ze dit bij telenet dan wel kunnen? Hebben jullie dan een andere, duurdere chromecast? Met men yelo app werkte alles goed. Casten vanuit de tv gids werkt redelijk goed, maar sommige zenders zoals een dan weer niet

ik hoop voor de telenet tv app snel een oplossing komt, nu word de schuld weer op ons gestoken. En bij telenet werkt alles super, zou ik graag eens willen zien.  

Bij het testen hadden ze beter naar de kennis van de testers gekeken, ik ben verslaafd aan techniek en help meerdere mensen met alles. 

Met de stievie app,vrt app,vtm go app kan ik allemaal streamen via telenet en proximus internet. 

Dat er snel een update mag komen voor de telenet tv app. 

0 Likes
RudyBoumon
Experienced Weetjesweter
Berichten: 38
On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol!

Geluid maar geen beeld

Zo denk ik er ook over, met de yelo app geen problemen met de digicorder geen problemen. 

Ik snap niet ik met de yelo app alles kon streamen en dat dit met de telenet tv app niet werkt. 

Ook de set up box al zeker 3 a 4 keer mogen van de stroom halen en laten herstarten en soms deed hij dat spontaan. Mijn vrouw zaagt ook al en zou moesten we kunnen terug om een digicorder gaan zegt ze. 

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Geluid maar geen beeld

@RudyBoumon  @Ex-Netweter Waarom bel je dan niet naar Telenet en vraag je om terug te gaan naar de digicorder omdat je niet tevreden bent van de tv box ???


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
RudyBoumon
Experienced Weetjesweter
Berichten: 38
On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol!

Geluid maar geen beeld

En onze 35 euro dan die we hebben moeten betalen? Gaan we deze terug zien. 

0 Likes
Dragunov404
Experienced Meerweter
Berichten: 106
De volle 100! Al 25 duimen! Goed bezig! Dag van de Chocolade

Geluid maar geen beeld

Je kan altijd proberen, wie het niet waagt ...

0 Likes