24747
netweters
|
152259
antwoorden
|
20683
vragen
|
Beste,
Ik heb een samsung tv en samsung soundbar.
Het probleem is dat het geluid soms uitvalt.
De tv is met e arc verbonden met de soundbar.
Ik heb de soundbar ook al eens afgekoppeld( Decoder rechtstreeks in tv)
Ik heb ook al een geprobeerd om het geluid via optical in te laten gaan maar dan is het probleem nog steeds aanwezig.
Dit is zowel tijdens tv zien als wanneer de app radio opstaat.
Alvast bedankt!
Groetjes MrFerny
Is volgens mij geen probleem met de soundbar.....ik heb sinds een paar maanden een nieuwe soundbar van LG en het probleem dat het geluid even uitvalt blijft....zelfs als ik via de koptelefoon luister valt om de zoveel tijd het geluid even weg....heel heel vervelend!
Fabrieksreset van de TV-Box heeft get probleem niet verholpen....nieuwe betere HDMI kabels aangesloten....niets helpt....heb het opgegeven .....
Beste, sinds april 2021 bij engineering....heb je intussen al een oplossing ?
Ik heb ook één week tv box en geluid valt inderdaad 1 sec uit een paar keer per uur. Heb ook een Sony tv en Sonos soundbar Arc. Zeer vervelend. Heeft Telenet daar nog altijd geen oplossing voor?
@Telenet engineers, wanneer komen jullie met een oplossing?
De dag dat Proximus fiber voor onze deur legt switch ik over, het heeft lang genoeg geduurd!
Ik heb het dacht ik al eens gepost. Bij mij is dit probleem, met TV- box aangesloten op een Samsung TV, opgelost.
De kreet moet m.i. zijn: netwerk engineers wanneer komen jullie met een oplossing?
Ik had onlangs last van regelmatige modem drop-outs. Mijn binneninstallatie is 3 jaar geleden volledig vernieuwd met dito bekabeling door een vakman.
Bleek dat maar liefst een 15- tal gezinnen in onze straat geïmpacteerd waren; meerder techniekers hadden dit probleem al uitgebreid gedocumenteerd door het uitlezen van modems in de buurt bij bezoeken.
Uiteindelijk is bij mij het netwerk probleem opgelost, en sedertdien heb ik geen probleem meer met geluidsonderbrekingen. En ja, ik heb ook 2 samsung TV's, nl. een QE43LS03R en een Q43Q60R in combinatie met de tv-box. Geen geluidsonderbreking meer.
En ik stel me vragen bij de mythes over compatibiliteit van de TV- box met Samsung TV's. Telenet verkoopt deze zelf ...
Zelfde probleem hier : tv box en Samsung tv, geluid valt regelmatig een seconde of zo weg
Wanneer gaan de Telenet engineers nu voor een oplossing zorgen voor dit wel heel vervelend fenomeen van het geluid dat voor heel even uitvalt.....!?
Wanneer gaan de Telenet engineers nu voor een oplossing zorgen voor dit wel heel vervelend fenomeen van het geluid dat voor heel even uitvalt.....
PS: als we via onze Samsung TV naar Netflix kijken of via de Telenet TV-Box naar Netflix dan hebben dat probleem niet van het geluid dat voor even uitvalt!
Beste, en volgens mij ligt het toch volledig aan de TV-Box van telenet.....als we TV kijken zonder TV Box hebben we het probleem dat het geluid uitvalt niet....
Beste, idd, maandelijks een dikke factuur maar kwaliteit ho ho ho....dat is nu zeker al 2 jaar dat ik gelijkaardige berichten lees van Telenet kijkers met een TV-Box in combinatie met een Samsung TV en het geluid dat voor 1 à 2 seconden wegvalt....
Beste,
Ik ben dat soort communicaties meer dan beu....de eerste vraag is 9 keer op 10 ' kan je de TV-BOX even resetten naar de fabrieksistellingen enz....allemaal al geprobeerd tot zelfs de duurste HDMI kabels die er bestaan, Optisch geprobeer maar no way het geluid blijft voor even wegvallen om de zoveel tijd.....
al maanden....wat zeg ik al jaren!
Hier ook een Samsung TV en JBL Soundbar. TV box via HDMI in TV, soundbar via optical in TV. Werkt perfect.