Beantwoorden
Silverwing
Freshman Veelweter
Berichten: 165
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

Geplande opnames niet in overzicht geplande,...

Ik heb voor volgende week van een serie een aantal (13) afleveringen geprogrammeerd.Deze vind ik niet terug bij geplande opnames maar wel onder de afbeelding van die reeks bij geplande opnames.

Het strafste is dat de ene aflevering die wél te zien is in geplande opnames de laatste van de reeks is.Alle afleveringen die vroeger uitgezonden worden staan er dus niet in.

Ook is het overzicht van geplande opnames een warboel van datums onder elkaar hoewel staat ingesteld dat ze oplopend moeten weergegeven worden.

Voor deze week waren er ook een aantal geprogrammeerd maar niet nagezien of ze wel bij geplande stonden en ze zijn niet opgenomen.

Wat is er hier aan het gebeuren?

Mijn enthousiasme is behoorlijk aan het zakken! 

 

0 Likes
8 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Geplande opnames niet in overzicht geplande,...

@Silverwing 

In de lijst van geplande opnames krijg je altijd de datum van de laatst gekende geplande opname.

Als je deze serieopname selecteert krijg je wel alle datums te zien.

In een andere post heb je beschreven dat je een serie als individuele afleveringen opgenomen hebt. Je kan beter alle afleveringen ineens als serie opnemen. En goed opletten dat je aangeeft dat het als serie moet opgenomen worden.

Ook opletten dat je een opname van een aflevering (individueel) eerst verwijdert voor je hetzelfde als reeks gaat opnemen.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Silverwing
Freshman Veelweter
Berichten: 165
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

Geplande opnames niet in overzicht geplande,...

Bedankt voor het verduidelijken,  dat weten we ook weer.

We kiezen bewust niet  voor serieopnaame om geen herhalingen te hebben. Dat de lijst een rommel is met datums door elkaar is dan waarschijnlijk ook omdat alleen de laatste van een reeks zichtbaar is?

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Geplande opnames niet in overzicht geplande,...

@Silverwing 

Je kan best gewoon de serie als serie opnemen. Het opnemen van herhalingen is grotendeels te vermijden door bekeken afleveringen langer te laten staan zodat de herhalingen ook voorbij zijn. Die worden niet opgenomen als er nog een opname van is.

Dat in de lijst de datum aangegeven is van de laatste aflevering wordt mogelijk nog gewijzigd. Dat is in een dossier opgenomen.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Silverwing
Freshman Veelweter
Berichten: 165
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

Geplande opnames niet in overzicht geplande,...

Er gaat een moment komen dat omdat we veel series zien die dan ook nog eens dikwijls herhaald worden ik meer opgenomen programmas die gezien zijn moet laten staan alleen om geen herhalingen op te nemen.Dat kan niet de bedoeling zijn.

Bij de digirecorder had je tenminste de keuze bij serie opname allemaal of alleen nieuwste.

Het mag duidelijk zijn dat veel goede zaken uit de digirecorder moesten wijken om een zo goedkoop mogelijk ander systeem te maken dat duur verkocht kan worden met als voordeel meer opnames tegelijk  en behoud van opnames bij defect toestel.

Hopelijk gaan de ontwikkelaars nog inzien dat er nog veel werk aan is om de gebruiksvriendelijkheid van de digirecorder te kunnen evenaren.

0 Likes
fieldoxide
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 487
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Geplande opnames niet in overzicht geplande,...

@Silverwing @louishufk Het zou inderdaad wel interessant zijn om zoals bij de digicorder ook de mogelijkheid te hebben om bij serieopnames enkel de nieuwste te kunnen selecteren. 

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Geplande opnames niet in overzicht geplande,...

@Silverwing herhalingen in een serieopname worden normaal enkel opgenomen als er iets volledig fout gaat met de originele aflevering. Heb dit pas nog getest met @fieldoxide voor een serieopname op de zender VIER. Zowel bij het laten staan als het verwijderen van de originele aflevering (dinsdag), werd de herhaling (zaterdag) niet opgenomen. Dit omdat er niets fout was gelopen met de eerste opname. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Silverwing
Freshman Veelweter
Berichten: 165
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

Geplande opnames niet in overzicht geplande,...

We gaan het eens proberen,laat het resultaat nog weten.

Silverwing
Freshman Veelweter
Berichten: 165
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

Geplande opnames niet in overzicht geplande,...

Na een week diverse series die herhaald werden geprogrammeerd te hebben en opgenomen, kan ik besluiten dat herhalingen effectief NIET opgenomen worden.Voortaan maak ik het me gemakkelijk en programmeer serie.