24773
netweters
|
152597
antwoorden
|
20720
vragen
|
Als ik momenteel de Netflix app open op de nieuwe tv-box dan blijft die hangen op het netflix logo en het draaiende rode cirkeltje er onder...
Geen idee of dit al een tijdje zo is want meestal kijk ik Netflix via de app op de smart tv of via mijn nVidia Shield AndroidTV...
Opgelost! Ga naar oplossing.
@FMisplon Probeer eens de Netflix app af te sluiten na het kijken.
Op het hoofdscherm naar links gaan, onderaan kiezen voor Netflix afsluiten
@Filip78 schreef:@FMisplon Probeer eens de Netflix app af te sluiten na het kijken.
Op het hoofdscherm naar links gaan, onderaan kiezen voor Netflix afsluiten
Ik ga inderdaad altijd via het hoofdscherm naar links en dan afsluiten via de TV Box en heb alleszins nooit problemen met Netflix via de TV Box.
@Filip78: yes, ik sluit altijd af, zoals jij beschrijft op de TVbox. Maar door jouw antwoord ben ik verder gaan snuisteren. Mijn netflix stond nog open op de laptop en had hem gewoon dichtgegooid. Ik heb alles afgesloten en de proef op de som genomen: tata, het werkt. Ik ga het nog even monitoren of dit echt de oplossing zal zijn maar ik geloof er sterk in.
Dus misschien moraal van het verhaal voor mensen die haperingen hebben met de netflixopstart: zie dat je ze overal afsluit na het bekijken (laptop, tablet, tvbox,...).
@jos1954: onze UTP loopt rechtstreeks en we hebben verder totaal geen internetproblemen. Al de rest loopt op rolletjes.
De tv box even uitschakelen met de knop aan de achterkant lostte het probleem inmiddels al op...
het probleem netflix op mijn tv box is nog steeds niet opgelost, (en dit sedert augustus 2018)
meestal werkte netflix wel nadat ik achteraan de box aan:uit had gezet (meestal voor 2 dagen)
Gisteren morgens aan en uit gezet en s'avonds was netflix al terug uit gevallen.
deze morgen bij aanzetten netflix kreeg ik een zwart scherm en moest ik zelfs mijn tv uitzetten om verder tv tekenen kijken
er mag dringend werk gemaakt worden voor dit probleem
vriendelijke groeten
wiwa
@wiwa, kan me voorstellen dat dit allesbehalve aangenaam is.
Ik gebruik Netflix bijna dagelijks via mijn TV-box en ervaar er op dit moment gelukkig geen problemen mee. In het begin (zomer vorig jaar) was dit bij mij zeker anders, waardoor ik toen bijna altijd de app op mijn Smart TV gebruikte.
Hopelijk kan men dit snel oplossen, zodat iedereen van een goede Netflix-ervaring kan genieten.