Beantwoorden
FMisplon
Professional Weetjesweter
Berichten: 37
π-DAY! Say what?! On a roll... De 3 wijzen!

Hangende Netflix app

Als ik momenteel de Netflix app open op de nieuwe tv-box dan blijft die hangen op het netflix logo en het draaiende rode cirkeltje er onder...

Geen idee of dit al een tijdje zo is want meestal kijk ik Netflix via de app op de smart tv of via mijn nVidia Shield AndroidTV...

 

9 reacties
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Hangende Netflix app

De TV-box af- en aanzetten met de knop achteraan helpt meestal. 


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Filip78
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
De 3 wijzen! Hoort wie klopt daar? Twee handen vol! Goed gevonden!

Hangende Netflix app

@FMisplon Probeer eens de Netflix app af te sluiten na het kijken.

Op het hoofdscherm naar links gaan, onderaan kiezen voor Netflix afsluiten

0 Likes
Puch
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 630
Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019 Waar zijn die handjes?

Hangende Netflix app

Ik kijk ook netflix via mijn smart tv. In het begin had ik ook wat problemen met verbinden.

Ik heb de modem toen even herstart en sindsdien nooit meer verbindingsproblemen gehad. 

 

 

    Puch | Ere-Krak
    If you change yourself, then who are you?
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren
0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Hangende Netflix app


@Filip78  schreef:

@FMisplon Probeer eens de Netflix app af te sluiten na het kijken.

Op het hoofdscherm naar links gaan, onderaan kiezen voor Netflix afsluiten


Ik ga inderdaad altijd via het hoofdscherm naar links en dan afsluiten via de TV Box en heb alleszins nooit problemen met Netflix via de TV Box.

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Hangende Netflix app

Netlfix geeft inderdaad bij sommige nog problemen maar hier wordt aan gewerkt voor toekomstige software updates. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Hangende Netflix app

@m-jan20 @Hofkens ik heb dit efkes gecopieert van een andere topic wie weet helpt het u verder.
 
 
Jos


 

@Filip78: yes, ik sluit altijd af, zoals jij beschrijft op de TVbox. Maar door jouw antwoord ben ik verder gaan snuisteren. Mijn netflix stond nog open op de laptop en had hem gewoon dichtgegooid. Ik heb alles afgesloten en de proef op de som genomen: tata, het werkt. Ik ga het nog even monitoren of dit echt de oplossing zal zijn maar ik geloof er sterk in.
Dus misschien moraal van het verhaal voor mensen die haperingen hebben met de netflixopstart: zie dat je ze overal afsluit na het bekijken (laptop, tablet, tvbox,...).
@jos1954: onze UTP loopt rechtstreeks en we hebben verder totaal geen internetproblemen. Al de rest loopt op rolletjes.

 
 
0 Likes
FMisplon
Professional Weetjesweter
Berichten: 37
π-DAY! Say what?! On a roll... De 3 wijzen!

Hangende Netflix app

De tv box even uitschakelen met de knop aan de achterkant lostte het probleem inmiddels al op...

0 Likes
wiwa
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
π-DAY! YEAH! CAPSLOCK DAY! De 3 wijzen! Hoort wie klopt daar?

Hangende Netflix app

het probleem netflix op mijn tv box is nog steeds niet opgelost, (en dit sedert augustus 2018)

meestal werkte netflix wel nadat ik achteraan de box  aan:uit had gezet (meestal voor 2 dagen)

Gisteren morgens aan en uit gezet en s'avonds was netflix al terug uit gevallen.

deze morgen bij aanzetten netflix kreeg ik een zwart scherm en moest ik zelfs mijn tv uitzetten om verder tv tekenen kijken

er mag dringend werk gemaakt worden voor dit probleem

vriendelijke groeten 

wiwa

 

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Hangende Netflix app

@wiwa, kan me voorstellen dat dit allesbehalve aangenaam is. Vrouw Verdrietig

 

Ik gebruik Netflix bijna dagelijks via mijn TV-box en ervaar er op dit moment gelukkig geen problemen mee. In het begin (zomer vorig jaar) was dit bij mij zeker anders, waardoor ik toen bijna altijd de app op mijn Smart TV gebruikte.

 

Hopelijk kan men dit snel oplossen, zodat iedereen van een goede Netflix-ervaring kan genieten.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes