24748
netweters
|
152261
antwoorden
|
20684
vragen
|
Ik heb een nieuwe tv box aangesloten op HDMI aan mijn tv. De soundbar op Arc HDMI van mijn tv. Wanneer ik de tv opstart verloopt dat in verschillende stappen (zie foto's)Soms heb ik ook geen geluid. Soms gaat het beeld even weg om dan verder op te starten (zie foto's) Het hele proces duurt om en bij de halve minuut om uiteindelijk tv te kunnen kijken. Mij lijkt dat niet erg normaal en wat zou de oorzaak zijn van dit moeizaam opstarten van de tv telkens weer ?
Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: TV start op in verschillende stappen.
@e10
Staat je TVBox op snelle of eco start, Dit scheelt ook weer enkele seconden.
Je kan perfect via de TV-App kijken op je Google TV. Terugkijk TV en opnames bekijken, enz kan allemaal.
@Bolletje Snelle start
En opnemen ?
Ik zal daar waarschijnlijk de afstandsbediening van de TV voor moeten gebruiken ipv van die van de Tekenet TV box om via de app te kijken ?
@e10
Als je via de TV-App kijkt gebruik je de afstandsbediening van de TV
Enig idee wat dat slorpt aan ..Bytes zo een avondje tv kijken ?
Geen idee van het verbruik, maar vermits je OneUp hebt moet je je geen zorgen maken
Stel dat ik de tvbox inlever. Hoe zit het dan met programma's opnemen ? Komen die dan ook in de cloud ?
Als dit je enigste box is kan je deze houden. Zit in de prijs inbegrepen.
Als je zou overschakelen van TV Iconic naar TV Flow (zonder box) krijg je een nieuw abonnement en verdwijnen je opnames.
Alles wat je opneemt komt zowel met TV Iconic als met TV Flow in de cloud
Ok bedankt
Hier is meer info
Je kan de app op de tv zetten dit gaat op deze tv maar je bent wel beperkt aan zenders
opnemen, terugkijktv 7 dagen dat gaat ook wel geen bbc en nog een hoop alles zonder terug kijk tv zit er niet op
eigenlijk is dat de bedoeling voor de 2 de tv zo doen de meeste dat
TV Flow we spreken dan maar een paar zenders zeer matig aanbod
Kijk eens of je daar genoeg aan hebt
https://www2.telenet.be/residential/nl/producten/telenet-tv/flow/
Ik mis hier BBC First en die zender moet ik absoluut hebben ☹️
... kan ik mijn huidig tv aanbod niet houden maar dan met gebruik van de app ?
Ja dat kan er verandert niets aan de prijs
Je kan het nu al testen door gewoon de app op tv te zetten
Vandaag plots normale opstart. In 1 keer beeld. Ik had niets verandert aan de tv. Maar nu ... geen geluid. Ook niet via de Telenettv app. TV opnieuw opgestart via de instellingen van de tv.
Starte weer op in beeld>geen beeld>beeld>geen beeld>beeld geen beeld zoals steeds. Daarna geluid ok.
Er is iets mis met de tv
Je hebt doos nog hij zal moeten opgestuurd worden