|
25.838
netweters
|
160.197
antwoorden
|
|
21.576
vragen
|
Wel jammer dat het CI+ kaartje niet werkt op deze TCL TV's
Telenet bied in hun eindejaar-promotie deze televisie aan maar na 90% 'activatie-bezig' krijg je telkens foutmelding 17. Het kaartje werkt dan weer perfect in een andere TV op dezelfde kabel / aansluiting.
Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Re: Hoe kan je CEC inschakelen op TCL TV?
Klopt, ik vermoed geen enkele TCL TV is compatibel met het CI+ kaartje. Hier net hetzelfde resultaat.
Op de Samsung TV werkt het prima.
En inderdaad jammer dat Telenet dit merk in aanbieding heeft met de beperking van CI+.
Ik gebruik hier de Telenet TV app op beide TCL tv's. De beeldkwaliteit is bevredigend. Kost je alleen een pak meer dataverbruik.
Inderdaad, ik heb er mijn Apple TV op aangesloten en kijk ook via de app ... maar vreemd dat ze dergelijke TV's geven wat niet met hun eigen systeem werkt 🤔
@SarahV schreef:Wel jammer dat het CI+ kaartje niet werkt op deze TCL TV's
Mijn dochter heeft bij Vandenborre de "TCL 43P64 4K UHD Google TV 43" (2025)" tijdens de Black Friday deals. Ik heb er één van mijn CI+ kaartjes in gestoken, en alles werkt perfect.
Het is dus blijkbaar niet zo dat geen enkele TCL TV is compatibel met het CI+ kaartje ...
PS - Dat heeft eigenlijk niets met de HDMI topic te maken (kan een moderator dit misschien afslpitsen) 🤔.
Je hebt dan geluk bij veel Tcl gaat het niet
Het is een zeer goedkoop b merk en zeker als je hem via internet koopt kan je niet op tegen andere b merken
Vrienden hebben ook één ze gebruiken hem alleen via de Hdmi kabel , dan heb je rest niet nodig
Bedankt om te laten weten van de winkel Vandenborre wel gemerkt dat de prijzen wel veel hoger liggen tegen de andere internet winkels
Dus deze zullen getest zijn , is mijn indruk en andere versie modellen