24818
netweters
|
152929
antwoorden
|
20753
vragen
|
2 weken geleden mijn digicorder omgeruild naar een nieuwe TV-Box omdat ze dit mij in de shop hadden aangeraden.
Thuis de TV-Box aangesloten, en al direct prijs met de foutmelding : "Sorry, er ging iets mis CS1011. Het lijkt erop dat je geen abonnement hebt. Contacteer de klantendienst".
Zowel de shop als de klantendienst gecontacteerd, maar na 2 weken nog steeds dezelfde foutmelding... 😞
Wat raden jullie aan om Telenet in deze hectische tijden (met hun nieuw IT systeem) toch iets sneller een probleem te laten oplossen?
2 weken vind ik persoonlijk er toch iets over, toch als het om simpele dingen gaat zoals een TV Box activatie.
Helaas kan je niet veel anders doen dan wachten en de klantendienst blijven contacteren.
@Bart_79 schreef:2 weken vind ik persoonlijk er toch iets over, toch als het om simpele dingen gaat zoals een TV Box activatie.
Of het nu over modem, sim kaart, telefoon of tv gaat; dat maakt voor hun haperend systeem weinig verschil.
Mijn zus heeft haar tv-box uit miserie terug ingeruild voor een digicorder. Die activatie heeft haar weken kopzorgen bezorgd. Dezelfde foutmelding als jij.
Soms werkte het even en dan weer gedaan, terwijl haar oude digicorder zonder problemen werkte. Veel telefoontjes en een paar bezoeken van Telenet later is het eindelijk opgelost en ze heeft een (kleine) vergoeding gekregen.
Dus: blijven bellen, assertief zijn en hopen dat ze het oplossen.
hallo,
ik heb gisteren ook 3 digicorders ingeruild voor 3 tv boxen.
live tv kijken lukt niet, ze weten niet wanneer het zal opgelost worden.
ook al 2x in de telenet winkel geweest, ze geven er een boost aan zogezegd, binnen een half uur zal het moeten lukken, maar helaas.
mijn abonnement is zogegd ok. overgeschakeld van wigo9 naar oneplus.
heel vervelend, vakantie, slecht weer en kids in huis
ik voel me bedrogen !
Je zal moeten wachten zoals je hier ziet staan
tv kan je kijken via deze manier
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/compact-signaal-instellen-op-je-tv/