Beantwoorden
GTpa
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken! Hi there!

Hoe rechtstreeks via de TV-app een radiozender kiezen?

Ik heb een nieuwe TV-box en de TV-app op iphoneX. Ik wil via deze TV-app radiozenders kiezen en opzetten om het omslachtig gedoe via de TV-box en TV-scherm te vermijden.  Ik kan in de app een profiel aanmaken met radiozenders zoals JOE als "favoriete zenders", maar ik zie deze lijst niet terug bij "nu kijken", en dus kan ik de radio ook niet opzetten. 

Iemand een creatieve oplossing om op een simpele manier radio te luisteren ?

FYI ; DAB / FM lukt niet in een super-geïsoleerd huis, en de kabel gaat naar radiostilte 😞

0 Likes
4 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe rechtstreeks via de TV-app een radiozender kiezen?

@GTpa  heb net eens gekeken maar met de App kan je geen radio streamen en ook niet via air play. Je kan wel de radio bedienen via de tv box zelf maar dat is ook het enige. Via de website heb ik het niet geprobeerd de www.telenettv.be dat zou je eens kunnen testen. Maar anders is het gewoon enkel via de tv box zelf te bedienen.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Hoe rechtstreeks via de TV-app een radiozender kiezen?

@patrick37 

Via de site is er geen mogelijkheid om radio te selecteren.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe rechtstreeks via de TV-app een radiozender kiezen?

@louishufk  bedankt.Was niet in de mogelijkheid dit te testen, bedankt voor je antwoord. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe rechtstreeks via de TV-app een radiozender kiezen?

@GTpa 

Je kan wel een dvb-c radio aanschaffen zoals de Vistron die bij Telenet kan kopen.

0 Likes