Beantwoorden
Kvhoof
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Hoe toestel verwijderen in Telenet TV-app?

Ik zou een toestel dat we niet meer gebruiken willen verwijderen uit de telenet tv app. Het toestel zit er al meer dan 90 dagen in. In de app kan ik enkel vervangen, niet verwijderen. Volgensde help van telenet kan je zowel verwijderen als vervangen. Wie weet hoe dit werkt?

 

Titel gewijzigd door @Suzy | Vorige titel: Telenet tv app: toestel verwijderen

0 Likes
6 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5296
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Hoe toestel verwijderen in Telenet TV-app?

@Kvhoof normaal kunnen ze dit aan de telefoon ook voor jou verwijderen, maar niet iedereen aan de telefoon centrale wilt of kan dit doen, je moet de juiste persoon hebben aan de telefoon.

veel succes ermee 😉


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Hoe toestel verwijderen in Telenet TV-app?


@Kvhoof  schreef:

Ik zou een toestel dat we niet meer gebruiken willen verwijderen uit de telenet tv app. Het toestel zit er al meer dan 90 dagen in. In de app kan ik enkel vervangen, niet verwijderen. Volgensde help van telenet kan je zowel verwijderen als vervangen. Wie weet hoe dit werkt?


Effe op twitter of facebook vragen om je toestellijst leeg te laten halen en heb je een verse lijst weer. Telefoneren heeft echt geen zin. Weten der niets vanaf...

Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Hoe toestel verwijderen in Telenet TV-app?

@Kvhoof @Ex-Netweter @Master-Magic ondertussen is er een update live gekomen voor de TV-app waar de 90 dagen registratietijd niet meer van toepassing is. Het maximum van 5 toestellen is behouden, maar je hebt vanaf nu altijd de mogelijkheid om een toestel in de lijst te vervangen wanneer je aan de maximum zit. Dit zal normaal steeds het toestel zijn dat het langst geleden gebruikt is. Test het zeker eens uit. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
waltervervoort
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
De kop is eraf!

Hoe toestel verwijderen in Telenet TV-app?

onlangs heb ik mijn tablet moeten resetten naar fabrieksinstellingen. ik heb de tv app opnieuw geinstalleerd en geregistreerd. nu zie ik wel dat deze 2 keer voorkomt in de lijst waardoor ik nu op het max. zit. wat kan ik hier aan doen en gaat dit geen problemen geven?

mvg, Walter.

0 Likes
RuZ
Freshman Veelweter
Berichten: 158
De magic number! Even demarreren... Een bus vol! Warming up?

Hoe toestel verwijderen in Telenet TV-app?

Je kan die toestellen zelf beheren via Mijn Telenet:

Bij de 'blauwe kadertjes' onder de titel 'TV' scrol je naar rechts naar het kadertje 'Toestellen Telenet TV Yelo-app. Daar kan je de toestellen verwijderen uit de lijst.

0 Likes
Borrecv
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Hoe toestel verwijderen in Telenet TV-app?

Het kadertje waarover u spreekt staat er bij mij niet tussen. Is dat ondertussen verwijderd?

0 Likes