De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe toestel verwijderen in Telenet TV-app?

Beantwoorden
Highlighted
Freshman Beetjesweter
En we zijn vertrokken! Hallo! Welkom!

Ik zou een toestel dat we niet meer gebruiken willen verwijderen uit de telenet tv app. Het toestel zit er al meer dan 90 dagen in. In de app kan ik enkel vervangen, niet verwijderen. Volgensde help van telenet kan je zowel verwijderen als vervangen. Wie weet hoe dit werkt?

Titel gewijzigd door @Suzy | Vorige titel: Telenet tv app: toestel verwijderen

0 Likes
Beantwoorden
3 reacties
Highlighted
Freshman Meesterweter
Jij bent een pro! Opgeruimd staat netjes! De slimste mens? Dat ben jij. Bye-bye Google, hello Yougle!

@Kvhoof normaal kunnen ze dit aan de telefoon ook voor jou verwijderen, maar niet iedereen aan de telefoon centrale wilt of kan dit doen, je moet de juiste persoon hebben aan de telefoon.

veel succes ermee 😉

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Professional Meerweter
Al 25 duimen! Topicwurm! BINGO! De volle 100!

@Kvhoof  schreef:

Ik zou een toestel dat we niet meer gebruiken willen verwijderen uit de telenet tv app. Het toestel zit er al meer dan 90 dagen in. In de app kan ik enkel vervangen, niet verwijderen. Volgensde help van telenet kan je zowel verwijderen als vervangen. Wie weet hoe dit werkt?

Effe op twitter of facebook vragen om je toestellijst leeg te laten halen en heb je een verse lijst weer. Telefoneren heeft echt geen zin. Weten der niets vanaf...

Beantwoorden
Highlighted
Community Manager
It's your fifth party! De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! It's your fourth party!

@Kvhoof @Ostberg @master-magic1 ondertussen is er een update live gekomen voor de TV-app waar de 90 dagen registratietijd niet meer van toepassing is. Het maximum van 5 toestellen is behouden, maar je hebt vanaf nu altijd de mogelijkheid om een toestel in de lijst te vervangen wanneer je aan de maximum zit. Dit zal normaal steeds het toestel zijn dat het langst geleden gebruikt is. Test het zeker eens uit. 😉

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy | Community Manager

Without music, life would be a mistake. - Nietzsche

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Beantwoorden