Beantwoorden
Jente1990
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 2
Star Wars Day De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Huur TV-box inbegrepen in All-Internet + Telenet TV?

Beste,

 

Ik heb de afgelopen maanden al verschillende keren met de helpdesk aan de lijn gehangen omtrent de facturatie van volgend abonnement: All-Internet + Telenet TV iconic

De prijs op de website zegt 70€/maand, is dit inclusief de huur van de tv-box, danktij de 'TV Iconic'? Want zo interpreteer ik het...

Ik ben op de hoogte van de aankomende prijsstijging maar het gaat mij vooral om die extra huurprijs van de box... 

 

Want nu wordt er bovenop de 70€ steeds nog eens 9,99€ huur TV-Box aangerekend. Elke keer na contact met de helpdesk gaven ze mij gelijk stuurden ze een creditnota om de maand nadien opnieuw die huurprijs aan te rekenen... 

Kan er hier iemand mij uitsluitsel bezorgen?

 

Titel gewijzigd door Philippe (mod) | Vorige titel: All-Internet + Telenet TV iconic

 

 

0 Likes
35 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Huur TV-box inbegrepen in All-Internet + Telenet TV?

@flip1953 

OK, ik heb een klachtenformulier ingevuld en doorgestuurd. Bedankt voor de link trouwens 😉

Ben eens benieuwd of en wanneer ik een respons ga krijgen 🤔


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Huur TV-box inbegrepen in All-Internet + Telenet TV?

@Suzy , @flip1953 en alle anderen die volgen,

Hier een update:

  • Ik heb zaterdag het fameuze klachten formulier ingevuld, dat wisten jullie al.
  • Deze middag kreeg ik telefoon van de helpdesk. Zat juist in de auto en niet handsfree, dus ik kon niet opnemen.
  • Thuisgekomen had ik al een mail van de klantendienst: samenvatting: wij hebben u willen contacteren maar niet gelukt  ... gelieve ons terug te bellen
  • Teruggebeld. Kleine vijf minuten in wacht gestaan. Dan nam een zekere Bert op.
  • De situatie uitgelegd. Bert heeft het nagekeken voor de drie maanden reeds te veel betaald en driemaal een terugstorting / tegoed van € 9,99 in gang gezet. Kon niet in één keer omdat het over drie verschillende facturen ging. De mails die dat bevestigen zijn reeds toegekomen.
  • Daarna Bert op het hart gedrukt om het abo aan te passen / na te kijken zodat in de toekomst permanent slechts één digicorder extra aangerekend wordt zodat ik niet elke maand opnieuw moet "reclameren". Het is een andere klant reeds op die manier overkomen kan je in een andere thread hier op Netweters lezen ... Netjes terugbetaald maar de maand erop opnieuw dubbel aangerekend ...
  • Bert heeft beloofd dat hij ging in orde brengen.
  • Ik heb Bert een dikke pluim gegeven en hartelijk bedankt voor de vlotte en goede hulp.

Zoals je ziet, ik heb geen eeuw moeten wachten op reactie van de klantendienst, ik heb geen uuuren aan de lijn naar wachtmuziek moeten luisteren en het probleem is op zijn minst voorlopig en hopelijk permanent opgelost.

Ik denk dat je een beetje geluk moet hebben om iemand aan de lijn te krijgen die goed kan luisteren en analyseren. En die ook weet hoe het aan te pakken. Volgens mij is Bert zo iemand. @Suzy , moest jij exact weten over wie het gaat, mag je hem gerust over dit bericht informeren. 😉 Als het goed is mag het ook gezegd worden.

EDIT: dat van die andere klant, dat staat niet in een andere thread maar in het begin van deze thread .... Oeps ... foutje van mij ...


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Rik12
Freshman Veelweter
Berichten: 251
Een bus vol! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Huur TV-box inbegrepen in All-Internet + Telenet TV?

Dat is weer straf dat ik heb dat formulier ingevuld op 2 Mei telefoontjes van telenet ? nope  ik heb het zo stillekes aan gehad nog efkes en ik sta op de LierseSteenweg 4 2800 Mechelen en laat ze dan maar eens proberen hun slappe excuses boven te halen .... 😡

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Huur TV-box inbegrepen in All-Internet + Telenet TV?

@Rik12 

Het is wellicht een zwak excuus, maar zou het kunnen dat mijn probleem niet echt technisch moeilijk was en daarom tussen de spreekwoordelijke soep en patatten aangepakt werd? Weet je, moest ik in de huidige situatie helpdeskmedewerker zijn, ik zou ook blij zijn om ter afwisseling eens een probleem voorgeschoteld te krijgen waar de klant niks zelf aan kan doen maar dat redelijk makkelijk oplosbaar is voor hen.

Het is natuurlijk een heel magere troost voor u, maar bedenk dus dat het zeker niet allemaal  Nederlands "onkundigen" zijn die enkel een stappenplan kunnen overlopen maar eigenlijk niet weten waar ze mee bezig zijn. Voor zover die omschrijving de realiteit benadert. Er zullen er zo wellicht wel tussen zitten, maar zoals ik ondervonden heb zijn er dus zeker en vast ook bekwame deskundigen aanwezig .


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Rik12
Freshman Veelweter
Berichten: 251
Een bus vol! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Huur TV-box inbegrepen in All-Internet + Telenet TV?

Die zijn er zeker handige Harry's daar andere overlopen gewoon een plan en alles wat niet op dat plan staat oei wat is dat ? maar goed eigenlijk moet ik mijn frustratie niet neerpennen in iemand anders zijn topic .

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Huur TV-box inbegrepen in All-Internet + Telenet TV?

@Rik12 

Och, dat mag en kan allemaal ....Als het u een beetje oplucht, wat stoom aflaten, dan is het voor het goede doel hé 😇


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes