24748
netweters
|
152263
antwoorden
|
20686
vragen
|
Beste,
Ik heb de afgelopen maanden al verschillende keren met de helpdesk aan de lijn gehangen omtrent de facturatie van volgend abonnement: All-Internet + Telenet TV iconic
De prijs op de website zegt 70€/maand, is dit inclusief de huur van de tv-box, danktij de 'TV Iconic'? Want zo interpreteer ik het...
Ik ben op de hoogte van de aankomende prijsstijging maar het gaat mij vooral om die extra huurprijs van de box...
Want nu wordt er bovenop de 70€ steeds nog eens 9,99€ huur TV-Box aangerekend. Elke keer na contact met de helpdesk gaven ze mij gelijk stuurden ze een creditnota om de maand nadien opnieuw die huurprijs aan te rekenen...
Kan er hier iemand mij uitsluitsel bezorgen?
Titel gewijzigd door Philippe (mod) | Vorige titel: All-Internet + Telenet TV iconic
@Suzy , @flip1953 en alle anderen die volgen,
Hier een update:
Zoals je ziet, ik heb geen eeuw moeten wachten op reactie van de klantendienst, ik heb geen uuuren aan de lijn naar wachtmuziek moeten luisteren en het probleem is op zijn minst voorlopig en hopelijk permanent opgelost.
Ik denk dat je een beetje geluk moet hebben om iemand aan de lijn te krijgen die goed kan luisteren en analyseren. En die ook weet hoe het aan te pakken. Volgens mij is Bert zo iemand. @Suzy , moest jij exact weten over wie het gaat, mag je hem gerust over dit bericht informeren. 😉 Als het goed is mag het ook gezegd worden.
EDIT: dat van die andere klant, dat staat niet in een andere thread maar in het begin van deze thread .... Oeps ... foutje van mij ...
Dat is weer straf dat ik heb dat formulier ingevuld op 2 Mei telefoontjes van telenet ? nope ik heb het zo stillekes aan gehad nog efkes en ik sta op de LierseSteenweg 4 2800 Mechelen en laat ze dan maar eens proberen hun slappe excuses boven te halen .... 😡
Het is wellicht een zwak excuus, maar zou het kunnen dat mijn probleem niet echt technisch moeilijk was en daarom tussen de spreekwoordelijke soep en patatten aangepakt werd? Weet je, moest ik in de huidige situatie helpdeskmedewerker zijn, ik zou ook blij zijn om ter afwisseling eens een probleem voorgeschoteld te krijgen waar de klant niks zelf aan kan doen maar dat redelijk makkelijk oplosbaar is voor hen.
Het is natuurlijk een heel magere troost voor u, maar bedenk dus dat het zeker niet allemaal Nederlands "onkundigen" zijn die enkel een stappenplan kunnen overlopen maar eigenlijk niet weten waar ze mee bezig zijn. Voor zover die omschrijving de realiteit benadert. Er zullen er zo wellicht wel tussen zitten, maar zoals ik ondervonden heb zijn er dus zeker en vast ook bekwame deskundigen aanwezig .
Die zijn er zeker handige Harry's daar andere overlopen gewoon een plan en alles wat niet op dat plan staat oei wat is dat ? maar goed eigenlijk moet ik mijn frustratie niet neerpennen in iemand anders zijn topic .