Beantwoorden
Ex-Netweter
 

IDEE: APP EN SITEIDEE

Ik zou willen dat IEDREEN de nieuwe app en site ( incl. Mezelf zonder TVBOX) zou kunnen gebruiken. Lees al hier en daar dat kwaliteit beter is, regionale zender erbij zit en zelfs met ondertitels is. Dus dat sommigen onder ons meer en beter krijgen omdat ze 'tester' zijn? Ze moeten geen cent bijbetalen. Geef dus iedereen dezelfde opties. i.p.v 2 verschillende platformen. En begint niet over testen @Suzy! En zeg niet dat 't niet kan. Jullie maatjes van Ziggo gebruiken allang ZiggoGO, exact dezelfde site voor IEDEREEN. En daar is de nieuwe box ook niet voor iedereen en de site wel. NU JULLIE

0 Likes
19 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5232
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

IDEE: APP EN SITEIDEE


@Ex-Netweter  schreef:

Stop aub met al die onbeschofte berichtjes


Wellicht krijg je meer positieve reacties als je die CAPS LOCK laat voor wat het is. Er is je al vriendelijk gevraagd om dit niet te doen en toch doe je het. Denk daar maar eens even over na.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5297
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

IDEE: APP EN SITEIDEE

@Ex-Netweter als je eens wilt weten of het bij Ziggo echt zoveel beter is (lees heel veel negatieve berichten over hen ook) dan moet je eens op hun forum lezen op https://community.ziggo.nl

dan zal je zien dat het niet zoveel beter is daar, de prijs is misschien lager maar er zijn ook meer problemen dan we hier kennen.

veel succes met het lezen daar 😉 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

IDEE: APP EN SITEIDEE

@Master-Magic ik heb efkes gelezen heb da terug toe gedaan die heben helemaal geen geduld.

https://community.ziggo.nl/mediaboxen-modules-95/de-nieuwe-mediabox-discussieer-er-hier-op-los-31402

0 Likes
marc1201
Freshman Veelweter
Berichten: 173
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Al 25 duimen!

IDEE: APP EN SITEIDEE

@Ex-Netweter Welcome to life man, where nothing is honest.... Leg u der maar bij neer ...

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7768
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

IDEE: APP EN SITEIDEE


@Ex-Netweter  schreef:

Sorry dat is zo mottig was...

Maar begrijpen jullie dan niet mijn frustratie?

Anderen die mooier en beter hebben zonder bij te betalen?

 

 


Ja jong, je gaat nog veel frustraties tegenkomen in je leven. Aan veel dingen kan je zelf iets doen en andere moet je gewoon ondergaan. Je bent niet altijd in de juiste wieg geboren om overal je goesting te krijgen.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.