Beantwoorden
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

Aanvulling op 11/09:

De 1ste testfase voor de TV-box met support via De Netweters is afgelopen op 03/09. Alle support voor de nieuwe TV-box loopt nu via een expert team bij onze klantendienst. Vragen om toegang te krijgen tot dit afgeschermde test gedeelte is dus niet meer nodig. Smiley Knipoog 

 

Ik sluit deze post daarom vanaf nu ook af, zodat er geen nieuwe antwoorden meer op geplaatst kunnen worden. 

</einde>
 
Dag TV-box tester, 

 

Vanaf 16/07 krijg je toegang tot een afgeschermde categorie 'Test: De nieuwe Telenet TV-box' op De Netweters. Enkel de testers van de nieuwe TV-box zullen hier toegang tot krijgen.

Op dit moment zie je deze categorie nog niet op de homepage van De Netweters staan. Dat is normaal! 


Eens je de rechten gekregen hebt, zal het er zo uitzien: 

 

EOFFT screenshot ingeklapt.png

 

Heb je dus vragen over de nieuwe TV-box, je aanrekening, een bevestiging die je hebt ontvangen na het vastleggen van je afspraak of iets anders? Hou deze dan nog even bij en plaats ze vanaf 16/07 in deze categorie. 

 

Wil je de afspraak die vastligt met de technicus voor de installatie van de nieuwe TV-box wijzigen? Reageer dan even op deze post, dan laten we je opnieuw contacteren.


Ik wens jullie binnenkort alvast veel testplezier! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Tags (2)
209 reacties
chofke
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
O dierbaar België.. YEAH! CAPSLOCK DAY! Hoort wie klopt daar? TV-box / TV-app / telenttv.be

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

Klopt dat heb ik ook gelezen .

0 Likes
Ex-Netweter
 

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

Iemand enig idee op welke criteria ze de testers geselecteerd hebben? 

Ik heb vorige week een email ontvangen dat ik niet bij de gelukkigen ben. 

Ik ben in het bezit van een Wigo 3 gb. 

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

Ik kan u maar twee dingen meegeven: je mocht geen modem-only hebben en je mocht maar één digicorder hebben. Er zijn/waren natuurlijk nog veel meer criteria, maar daar kan ik u niks over vertellen.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

Ik heb een witte all in modem en maar 1 digicorder. Maar zoals je reeds vertelde zullen er nog wel andere criteria meespelen. 

0 Likes
WesleyNobels
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
O dierbaar België.. TV-box / TV-app / telenttv.be Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

Het is een beetje jammer dat je zelf niet kan terugbellen na een gemiste oproep. Ik kan niet de hele dag op het werk wachten op de telefoon van Telenet. 

0 Likes
DjTom
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
O dierbaar België.. TV-box / TV-app / telenttv.be It's your fourth party! It's your third party!

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

Hoi!
Op 6 juli werd ik gecontacteerd voor de levering van de nieuwe digicorder. Er werd tijdens dat gesprek een afspraak gemaakt. Echter weet ik niet meer welke datum er werd afgesproken en ik kreeg tot op heden geen bevestiging.
Kunnen jullie mij vertellen wanneer de levering zal uitgevoerd worden? 
Alvast bedankt.

mvg,
Tom

0 Likes
Stijn
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

Oei, dat is wel vervelend, @DjTom. Stuur je me via een privébericht even jouw klantennummer? Dan neem ik er de info van de afspraak hier bij.

Stijn

"The force is strong with this one"
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

DenDimi
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Hoort wie klopt daar? TV-box / TV-app / telenttv.be Handje vol! Leesclubje starten?

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

Beste, ik heb ook een oproep gemist en ik vermoed dat het Telenet was om telefonisch een afspraak te maken voor de installatie. Is het eventueel mogelijk om iemand te bereiken hieromtrent of anders via e-mail? Alvast bedankt.

WesleyNobels
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
O dierbaar België.. TV-box / TV-app / telenttv.be Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

Ik zou een afspraak moeten hebben op 3 augustus in de namiddag. Echter ontving ik hiervan geen bevestiging en ook staat het niet bij Mijn Afspraken op Mijn Telenet. Kan iemand dit voor me nakijken?

 

Alvast bedankt.

Nini_ingrid1
Freshman Meerweter
Berichten: 57
Een bus vol! De vlam zit erin. Al 25 duimen! O dierbaar België..

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!


@Angelo1985@  schreef:

Ja, hier ook al  play sports en play more  geactiveerd.

Het enige dat ik nog moet krijgen is de bevestigingsmail maar zal wel komen vermoed ik.


Die bevestigingsmail is bij mij ook pas na enkele dagen gekomen

LucDB
Freshman Meerweter
Berichten: 75
Topicwurm! Goed bezig! π-DAY! O dierbaar België..

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

Installatie bij mij 25 juli, Play More staat open.

0 Likes
Bedar89
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
O dierbaar België.. TV-box / TV-app / telenttv.be Leesclubje starten? Primeur!

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

Gisteren ook oproep gemist tijdens meeting. Het zou inderdaad zeer nuttig zijn om zelf een nummer te krijgen om te bellen of om dit even via mail te laten verlopen. Vandaag hele dag stand-by bij mijn gsm gebleven, maar heb geen oproep meer gekregen. Ik zou zeer graag willen starten met testen. Alvast bedankt!

chofke
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
O dierbaar België.. YEAH! CAPSLOCK DAY! Hoort wie klopt daar? TV-box / TV-app / telenttv.be

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

Plaatsing nieuwe decoder 30/7 . Ben eens benieuwd naar de nieuwe  technologie 

Stijn
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

Bedankt voor jullie feedback hierover. Mocht je een gemist oproep hebben, dan zullen onze collega's je hierover opnieuw opbellen. Je kan dus best nog even geduld hebben. 😉 Diegene die me een bericht gestuurd hebben, of die hier in de post geantwoord hebben. Daarvan heb ik alle gegevens doorgegeven.

Stijn

"The force is strong with this one"
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Vercruz
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
O dierbaar België.. TV-box / TV-app / telenttv.be Leesclubje starten? Pageturner!

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

Installatie op 18juli, play more staat ook reeds open. Smiley Erg vrolijk

0 Likes