Beantwoorden
PeterVDB
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Alles op zijn plek! Netjes! Primeur! It's your fourth party!

Is TV iconic mogelijk als losstaand abonnement?

Hallo

ik moet voor mijn schoonouders uitkijken naar een dTV oplossing, ze hebben wel interesse in die iconic TV, maar wanneer ik op het veld "deze wil ik" klik, kom ik al terecht bij: "combineer Telenet iconiv TV met internet" en dan moet ik kiezen tussen One of Internet + TV, maar dat willen ze niet

kunnen ze niet gewoon TV apart nemen, zoals dat tot voor kort kon?

Trouwens: tot voor kort kostte TV met box meer dan € 27, nu zou dat maar € 20 meer zijn (als het effectief aan die prijs apart kan), klopt dat?

bedankt al

 

Titel gewijzigd door CaroDW (mod) I vorige titel: Iconic TV

Tags (2)
0 Likes
15 reacties
MartijnS
Freshman Veelweter
Berichten: 213
De magic number! Even demarreren... Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Is TV iconic mogelijk als losstaand abonnement?

De prijs van 20 euro voor TV Iconic is enkel maar in combinatie met ONE(up). Stand-alone of in combinatie met All-Internet/Easy Internet is het 27,87. Om enkel DTV te bestellen zou ik even contact opnemen met de klantendienst.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Is TV iconic mogelijk als losstaand abonnement?

@PeterVDB @MartijnS 
Enkel DTV nemen is niet meer mogelijk, toch niet zonder Digicorder/box/tv-box. Een kabelabonnement zonder meer zal niet meer in de etalage staan. Voor huidige gebruikers van enkel een kabelabonnement bij Telenet (zoals ik) zal er niets veranderen.

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5296
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Is TV iconic mogelijk als losstaand abonnement?

@MartijnS @PeterVDB ik kan bevestigen wat @Ex-Netweter vermeld, een kabel abbo wordt niet meer verkocht, je moet er een digibox/corder of Tv Box bij nemen, enkel een CI module kan dus ook niet meer, je betaald er een box bij elke maand.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
PeterVDB
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Alles op zijn plek! Netjes! Primeur! It's your fourth party!

Is TV iconic mogelijk als losstaand abonnement?

@MartijnS @Master-Magic @Ex-Netweter 

Hee, bedankt voor jullie reactie, maar, sorry 😉, het is me nog niet helemaal duidelijk. 

Kunnen ze dan TV met digicorder of TVbox nemen voor 20 euro, zonder andere kosten?

Tot voor kort was digitale tv met digicorder bijna 28 euro??

0 Likes
Ex-Netweter
 

Is TV iconic mogelijk als losstaand abonnement?

@PeterVDB , volgens mijn bescheiden mening is enkel One(UP): KLIK  en de bundel internet + tv nog te verkrijgen : KLIK 

En waarbij je ook in One verschillende opties kunt bijvoegen.

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5200
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Is TV iconic mogelijk als losstaand abonnement?


@PeterVDB  schreef:

@MartijnS @Master-Magic @Ex-Netweter 

Hee, bedankt voor jullie reactie, maar, sorry 😉, het is me nog niet helemaal duidelijk. 

Kunnen ze dan TV met digicorder of TVbox nemen voor 20 euro, zonder andere kosten?

Tot voor kort was digitale tv met digicorder bijna 28 euro??


Iconic TV is een enkel als optie aan 20 euro verkrijgbaar bij ONE en ONEup.

 

0 Likes
MartijnS
Freshman Veelweter
Berichten: 213
De magic number! Even demarreren... Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Is TV iconic mogelijk als losstaand abonnement?


@Ex-Netweter  schreef:

@PeterVDB , volgens mijn bescheiden mening is enkel One(UP): KLIK  en de bundel internet + tv nog te verkrijgen : KLIK 

En waarbij je ook in One verschillende opties kunt bijvoegen.


Dit zijn de producten die je via de website kan bestellen. Via retail of de klantendienst kan je TV Iconic in standalone bestellen voor 27,87 (inc kabelabo, digitale televisie en huur van TV Box of HD digicorder). De prijs van 20 euro, zoals reeds meermaals vermeld, is enkel in combinatie met ONE(up).

RuZ
Freshman Veelweter
Berichten: 158
De magic number! Even demarreren... Een bus vol! Warming up?

Is TV iconic mogelijk als losstaand abonnement?

Nog niet helemaal correct.

 

Iconic is een optie bij One(up) aan 20 euro.

Als los product kan je TV nemen met digibox (22,98 euro/maand) of digicorder (27,87 euro/maand).

Met TV-box kan het enkel als je ook internet erbij neemt.

 

De oplossing met een CI+ bestaat zeker nog. Dan heb je een aankoop van 69 euro voor het kaartje en betaal je enkel voor het kabelabonnement (18,41 euro).

 

Er is trouwens een verschil tussen 'stand-alone TV' en 'Telenet TV Iconic' : bij Iconic heb je 7 dagen terugkijk-tv, maar is dus enkel en alleen beschikbaar voor klanten met een One(up).

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5200
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Is TV iconic mogelijk als losstaand abonnement?

Telenet verkoop geen nieuwe abonnementen met enkel tv zonder Digicorder of TV-Box. 

Het huidige product is Iconic tv (uitsluitend bij ONE en ONEup als optie aan 20 euro en 7 dagen terugkijk tv). Als los product betaal je dan minstens de prijs van het kabelabonnement en de huur van de eerste decoder.

Ter info: in de nieuwe prijslijst wordt de digitale tv nog altijd vermeld (neen, Telenet vermeld nooit tarieven van de vervallen producten. Als je minstens geen zware discussie aankan, begin er niet aan.

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5296
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Is TV iconic mogelijk als losstaand abonnement?

@janne_man alleen word er geen kabel abbonement meer verkocht zonder een decoder als je CI+ module hebt....


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
RuZ
Freshman Veelweter
Berichten: 158
De magic number! Even demarreren... Een bus vol! Warming up?

Is TV iconic mogelijk als losstaand abonnement?

Er wordt geen apart kabel-abo meer verkocht.

Je moet er inderdaad digitale tv bij nemen.

Een CI+ ís digitale tv en dus perfect mogelijk.

Je kan vragen om een kabelabonnement met een tweedehands CI+-module laten in te boeken.

Dan betaal je enkel het kabel-abonnement (18,41 euro).

 

 

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5296
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Is TV iconic mogelijk als losstaand abonnement?

@RuZ dit is sinds kort niet meer mogelijk volgens Suzy van het forum 😉 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5200
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Is TV iconic mogelijk als losstaand abonnement?

@Master-Magic @RuZ 

Waarom denken jullie dat ik geschreven heb: als je geen zware discussie aankan, begin er niet aan?

Of het al dan niet zal lukken na een zware discussie weet ik ook niet. Alhoewel ik overtuigd ben dat het kan lukken. Volgens mij maakt Telenet misbruik van het monopolie op DVB-C. Als iemand die het doet uit principe, of iemand die een verzekering heeft met rechtsbijstand voor consumenten zaken, die geef ik een grote kans. Kom aub niet vertellen dat de verkoper doet wat die wil.

Teveel klanten laten zich als brave schapen naar de slachtbank voeren.

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5296
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Is TV iconic mogelijk als losstaand abonnement?

@janne_man als dat nu de policy is van telenet omdat analoge kabel niet meer bestaat en/of wordt afgebouwd en je eigenlijk dan geen kabel meer kan krijgen of dat ze in hun systeem geen kabel meer kunnen aanvinken, dan kan je toch niet veel doen????

er zijn misschien ook teveel problemen met klanten die nog geen digitale tv hebben en enkel analoog kijken met een verouderde tv die het compact signaal niet aan kan.

dan kunnen ze beter overgaan op een digibox of corder, zo is telenet zeker dat de klant geen problemen heeft op ontvangst en ze krijgen er nog een heleboel extra zenders erbij.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes