Beantwoorden
Michatja
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
En we zijn vertrokken! Hi there!

“Je kijkt bijna gelijk met de live-uitzending”

Hallo!

Wanneer ik een opname wil bekijken de dag nadien, krijg ik rechts bovenaan een pop-up met “je kijkt bijna gelijk met de live-uitzending. Wil je verder live kijken?” En dan de opties “live kijken” en “annuleren”.

Dit terwijl er op dat moment helemaal iets anders live bezig is. Als ik annuleren kies, komt die pop up 2 seconden later terug. Kies ik “live kijken”, springt hij gewoon naar live televisie.. door die pop-up kan ik ook niet doorspoelen, terugspoelen of pauzeren. Best lastig dus. Iemand die dit probleem herkent en een oplossing kan aanreiken? Bedankt! 

0 Likes
3 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

“Je kijkt bijna gelijk met de live-uitzending”

@Michatja  heb het nog niet gezien met de opnames . probeer anders eens de tv box te herstarten en kijk dan eens of u die melding nog krijgt. U bent toch niet aan het kijken naar de opname terwijl de herhaling op tv komt ? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

“Je kijkt bijna gelijk met de live-uitzending”

Wat je allereerst kan proberen, als je dat nog niet gedaan hebt tenminste, is de tvbox met de knop linksachteraan uitzetten en weer aanzetten. Dat helpt meestal voor van die kleine vervelende issues.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

“Je kijkt bijna gelijk met de live-uitzending”

@Michatja 

Heb het ook al gezien en opgelost door herstarten van tv-box

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.