Beantwoorden
av01
Experienced Weetjesweter
Berichten: 30
De vlam zit erin. Dag van de Chocolade Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-)

Lettergrootte TV-gids na update TV-box

Hoi, 

Vandaag is er vermoedelijk een update geweest van de GUI op de TVbox. Hierdoor zet alles er plots 'te groot' uit. De TV-gids is niet meer werkbaar : waar je vroeger horizontaal de zenders had en vertikaal het uur , zodat je snel in één oog alle zenders en programma's zag, zie ik nu één zender met 4 programma's - alles is keigroot. PS : zelf geen enkele instelling ofzo aangepast. Dit is plots door de nieuwe update.

 

Kan ik terug naar de oude gids ? Nog iemand met zelfde probleem ?

 

Vandaag ook een promo mail ontvangen over de vernieuwde 'persoonlijke omgeving' - maar dit voelt niet aan als een verbetering tot nu toe ...

 

telenet.png

 

 

Titel gewijzigd door Ellen (mod) | Vorige titel: TV gids onbruikbaar-supergrote letters

0 Likes
3 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Lettergrootte TV-gids na update TV-box

@av01 

 

Heb je toevallig (per ongeluk misschien) uw settings ingesteld op de optie "slechtziende"? Als je die optie kiest dan krijg je de dingen te zien zoals jij ze beschrijft ...

 

EDIT: er is inderdaad vandaag een update geweest. Het is uit de beschrijving van de update dat ik die info heb gehaald.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
av01
Experienced Weetjesweter
Berichten: 30
De vlam zit erin. Dag van de Chocolade Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-)

Lettergrootte TV-gids na update TV-box

Nee - niet (zelf bewust) aangezet, maar ik las het net ook in de post over de 4.36 update de speciale gids voor slechtzienden. Zal dus wel instelbaar zijn en terug te draaien.

 

Wel staat standaard de ondertitels aan - misschien dat hierdoor ook deze TV gids voor slechtzienden 'per default' aangezet is. Zal ik eens checken ...

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5294
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Lettergrootte TV-gids na update TV-box

@av01Kan je ook weer uitzetten, zal standaard aangezet staan door de update, even uitschakelen en alles is weer ok.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.