42066
netweters
|
18512
gesprekken
|
20003
vragen
|
Hallo,
De nieuwe TV-box werkt perfect. Ik zou wel graag de mogelijkheid hebben om de You Tube app te kunnen disablen. Is dit mogelijk ? Kwestie van internet nog wat te kunnen filteren.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Wat je zegt is juist. Ik wil echter zelf YouTube zoals een zender kunnen blokkeren voor een bepaalde tijd.
Ik heb ondertussen de vraag gesteld aan het TVbox expert team. De box is in volle ontwikkeling en het zit er wel in dat je in de toekomst wel zelf zal kunnen beslissen over het gebruik van YouTube.
Grtz.
het is niet meer van deze tijd dat we dit zelf niet kunnen blokkeren. Dit zou prioriteit 1 moeten hebben in plaats van ontwikkeling van VR Games of andere. Jongeren verdoen hun tijd met You tube en als ouder word je nog eens verplicht om nog eens 100 euro extrat uit te geven. Dit terwijl alle IT toestellen dit perfect kunnen , maar Telenet niet.
@Master-Magic opnames uit de cloud bekijken wordt niet afgehouden van je maandelijkse databundel.
@Master-Magic@ schreef:@m-jan20 zei ik toch, enkel youtube en Netflix als je deze gebruikt 😉
Ik zie dit: "als je youtube niet gebruikt verbruikt die normaal niks bij enkel tv kijken en opnames bekijken op de cloud." als --> als je YouTube niet gebruikt, verbruikt je normaal geen internet data enkel bij live tv kijken en opnames bekijken op de cloud"
@m-jan20@ schreef:
@Master-Magic@ schreef:@m-jan20 zei ik toch, enkel youtube en Netflix als je deze gebruikt 😉
Ik zie dit: "als je youtube niet gebruikt verbruikt die normaal niks bij enkel tv kijken en opnames bekijken op de cloud." als --> als je YouTube niet gebruikt, verbruikt je normaal geen internet data enkel bij live tv kijken en opnames bekijken op de cloud"
Ik zie hetzelfde maar lees het toch anders: als je youtube niet gebruikt verbruikt die (de box) geen internetdata wanneer je enkel tv en opnames kijkt...
Wanneer je zoals jij enkel en bij van plaats verandert krijgt het inderdaad een andere betekenis
en dat is niet wat @Master-Magic zegt...
Goed nieuws! Vanaf software update 4.36 is het mogelijk om apps met een pincode te beveiligen. Je leest er alles over in de release notes die we hebben gedeeld in dit topic.