24751
netweters
|
152340
antwoorden
|
20691
vragen
|
Sedert enkele dagen zie ik dat de ondertiteling voor slechthorenden bij opgenomen programma’s plotseling véél kleiner geworden is! Kan dit aangepast worden aub?
Titel gewijzigd door Ellen (mod) | Vorige titel: Ondertiteling
best doorgeven aan telenet zal een probleem zijn van de box
trek eens de sterker uit steek hem na 2 min terug in zie wat het doet niets neem contact
Heb al meermaals herstart maar blijft hetzelfde
Bepaald programma, bepaalde zender ?
Alle opnames
best toch doorgeven of het bij de nieuwe box 2 ook is weten we nog niet maar de eerste versie zijn en waren ook veel problemen
Ik heb die box van bij de invoering van de box, was één van de testers.
Ik zie nu dat bij opnames van BBC, de ondertiteling kleiner is dan bij opnames van ARD en ZDF.
Gelukkig nog leesbaar bij ons.
De ondertiteling blijft nog steeds klein, is ongeveer half zo groot als ondertiteling van “live” programma’s!
Gekende problemen blijven duren zijn er mensen dit ook hebben ook met de nieuwe box 2
anders box wisselen voor box 2 model
@luc55Je kan de Telenet tv box v1 niet omruilen voor een tv box V2 omdat dezelfde firmware enzo wordt gebruikt op beide.
mede ook door het mindere aanbod in de stock.
probleem zit hem in de cloud software waar de dvb-text of teletekst grote hetzelfde is ingesteld voor alle opnames maar de zenders zelf dus met verschillende letter grootes werken voor hun ondertiteling en zo bij de ene zender het kleiner of groter lijkt spijtig genoeg,
met de komende updates zal dit misschien opgelost worden.
@Master-Magic schreef:@luc55Je kan de Telenet tv box v1 niet omruilen voor een tv box V2 omdat dezelfde firmware enzo wordt gebruikt op beide.
mede ook door het mindere aanbod in de stock.
probleem zit hem in de cloud software waar de dvb-text of teletekst grote hetzelfde is ingesteld voor alle opnames maar de zenders zelf dus met verschillende letter grootes werken voor hun ondertiteling en zo bij de ene zender het kleiner of groter lijkt spijtig genoeg,
met de komende updates zal dit misschien opgelost worden.
En dan vergeten we het probleem dat de ondertiteling niet synchroon loopt met het beeld. Alles is getimed op 3 seconden... Maar die strijd heb ik al opgegeven om het in orde te krijgen.
Het kan ook helpen om een grotere TV te kopen.
De prijzen van grote TV's zijn erg gezakt.
Hier kan je grote LED TV's van 55" tot 85" kopen voor geen geld:
@Ex-Netweter schreef:Het kan ook helpen om een grotere TV te kopen.
De prijzen van grote TV's zijn erg gezakt.
Hier kan je grote LED TV's van 55" tot 85" kopen voor geen geld:
Is dit een grap ofwat?