Beantwoorden
Stadhuis2
Experienced Meerweter
Berichten: 111
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

Leveringskost voor TV-box toch €5 ondanks reclame?

Na 2 mails van Telenet te hebben gekregen om de TV box aan te schaffen die nu ook GRATIS aan huis wordt geleverd heb ik me toch maar laten overhalen, ook al vind ik die 50 Euro niet correct voor mensen die al vanaf de start klant zijn bij Telenet, maar soit. Intussen kreeg ik reeds 2 maal bevestiging van mijn bestelling waarbij telkens 5 Euro voor leveringskosten wordt aangerekend. Dat is dus NIET gratis en compleet in tegenstelling tot hun (misleidende) reclame. Het gaat mij nu niet om dit 5 Euro, maar om het principe. Heb gemeld dat ik die niet wil betalen.

 

Titel gewijzigd door Ellen (mod) | Vorige titel: TV box

0 Likes
11 reacties
Ex-Netweter
 

Leveringskost voor TV-box toch €5 ondanks reclame?

@Stadhuis2 

Daar kunnen wij hier niets aan veranderen.

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/niet-akkoord-met-een-aanrekening

 

Moest de 50 euro op de TV-box wegvallen dan zou er een stormloop komen op de TV-box en dan zou Telenet direct zonder zitten....

0 Likes
Ex-Netweter
 

Leveringskost voor TV-box toch €5 ondanks reclame?

Hij wordt geleverd door Post.nl... laat maar een kaarsje branden dat hij aankomt...

 

Gisteren nog mijn geld terugbekomen van Bol.com (waarvoor dank) omdat Post.nl al 3 dagen onderweg is om mijn pakketje te leveren bij Albert Heyn... 

ik heb vandaag ook zitten twijfelen om de TV Box aan te schaffen, maar kies voorlopig toch voor een internetvrije verbinding via de goede, oude digicorder...

Internet van Telenet ligt vaak voor kortere tijd uit, en als je dan weet dat de TV Box weergeeft en opneemt via internet... 

 

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5257
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Leveringskost voor TV-box toch €5 ondanks reclame?

@Ex-Netweter live kijken gaat via de coax kabel, is enkel de opnames en terugkijk tv dat via internet gaat en de update's.

als je een smartphone hebt kan je op de telenet tv app ook opnames doen als je vast internet er eens zou uit liggen, kijken kan dan ook via de smartphone 😉 

mits je een smartphone hebt natuurlijk.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Stadhuis2
Experienced Meerweter
Berichten: 111
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

Leveringskost voor TV-box toch €5 ondanks reclame?

Heb begrip voor de reden waarom ze die 50 Euro vragen maar daar gaat het niet om. Het gaat wèl over die 5 Euro die ze aanrekenen voor de bezorging terwijl er in hun mails sprake is van GRATIS levering aan huis. Ik lig ook niet wakker van die 5 Euro aan zich maar ik vind het niet kunnen dat ze een gratis levering aankondigen en dan alsnog kosten aanrekenen; dat is puur misleidende reclame.

0 Likes
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Leveringskost voor TV-box toch €5 ondanks reclame?

Ik heb nog nooit korte onderbrekingen kunnen vaststellen op mijn internet verbinding.

Ik heb het vermoeden dat eigen lokale installatie dikwijls de oorzaak is maar als men info vraagt over de eigen installatie krijgt men uiterst zelden deze info.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes

Leveringskost voor TV-box toch €5 ondanks reclame?

Mijn installatie? Mijn internet op mijn vaste computer komt rechtstreeks via Ethernetkabel. Veel installatie is er daar niet aan hoor...

Ik doe aan telewerken en het is al meermaals voorgekomen dat tijdens een Skype meeting mijn internet efkes uitviel en daardoor de Skype verbinding wegviel...

Idem met mijn VPN verbinding.

Ik heb 2 vaste computers aangesloten met 2 zo goed als nieuwe Ethernetkabels.

Ook bij Wifi zijn er soms korte onderbrekingen.

 

Als je tot 10 uur per dag telewerkt, dan merk je de onderbrekingen wel...

Maar u ziet er me reeds gepensioneerd uit...

0 Likes
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Leveringskost voor TV-box toch €5 ondanks reclame?


@Janneke_Dust  schreef:

Ik heb nog nooit korte onderbrekingen kunnen vaststellen op mijn internet verbinding.

Ik heb het vermoeden dat eigen lokale installatie dikwijls de oorzaak is maar als men info vraagt over de eigen installatie krijgt men uiterst zelden deze info.


Hier zeer stabiel internet van Telenet, en ook geen klagen over Post.nl 😂 Veel

betrouwbaarder dan Bpost hier.


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2598
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Leveringskost voor TV-box toch €5 ondanks reclame?

het is gratis verzending staat in de mail dat iedereen ontvangen heeft

e-mail sturen naar telenet

na je de factuur krijgt  een telefoontje

en er wordt een credit nota opgemaakt

Stadhuis2
Experienced Meerweter
Berichten: 111
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

Leveringskost voor TV-box toch €5 ondanks reclame?

Bedankt voor de reactie. Heb ik ook onmiddellijk gedaan. Het is mij echt niet om die 5 Euro te doen maar om het principe. Als ze zelf aankondigen dat de levering gratis is, dan moet dat ook zo zijn. Punt aan de lijn.

Stadhuis2
Experienced Meerweter
Berichten: 111
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

Leveringskost voor TV-box toch €5 ondanks reclame?

Telenet heeft het intussen rechtgezet met nog een kleine vergoeding "voor het ongemak" er bovenop. Met dank voor de correcte reactie Telenet. Als het goed is moet het ook worden gezegd.

luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2598
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Leveringskost voor TV-box toch €5 ondanks reclame?

zo als altijd wordt het correct afgehandelt