Beantwoorden
Packman
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest! Netjes!

Mogelijk om vanuit VTM GO app te casten naar de TV-box?

Kan men de VTM Go App casten naar de TV-box?

Is dit ook een typische casting box zoals Google Chromecast? Ik heb de nieuwe TV-box niet.

Dank!

0 Likes
8 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5257
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Mogelijk om vanuit VTM GO app te casten naar de TV-box?

is niet mogelijk...


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Mogelijk om vanuit VTM GO app te casten naar de TV-box?

@Packman de TV-box van Telenet is geen toestel waarnaar je kan casten vanuit eender welke app. Je kan wel vanuit de Telenet TV-app programma's casten (ook wel swipen genoemd) naar je TV-box.

 

Daarnaast staan ook de apps Netflix en YouTube erop, wat er voor zorgt dat je vanuit YouTube ook de casting kan opstarten richting de TV-box. Voor de rest kan je wel met de TV-app zelf ook casten naar Chromecast of Apple TV. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Packman
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest! Netjes!

Mogelijk om vanuit VTM GO app te casten naar de TV-box?

Dank Suzy, het was een manier om geen Play (voor terugkijk) meer te moeten betalen omdat we dit maar heel af en toe nodig hebben. Met de VTM Go app of Stievie casten naar de tv-box had een oplossing geweest. Ja, een Google chromecast is een oplossing maar dan weer HDMI gepruts (geen poorten meer vrij) en telkens switchen op TV dan qua input.

m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Mogelijk om vanuit VTM GO app te casten naar de TV-box?

Kleine tip (uit eigen ervaring): ook wij gebruikte alleen Play voor Terugkijk-tv. In WIGO Home is terugbekijk-tv tegenwoordig echter inbegrepen (36u weliswaar). Indien dit genoeg is, zeker eens bekijken! 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Packman
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest! Netjes!

Mogelijk om vanuit VTM GO app te casten naar de TV-box?

@m-jan20 

Ivm "Kleine tip (uit eigen ervaring): ook wij gebruikte alleen Play voor Terugkijk-tv. In WIGO Home is terugbekijk-tv tegenwoordig echter inbegrepen (36u weliswaar). Indien dit genoeg is, zeker eens bekijken!"

 

Dank voor de tip. Wij zitten helaas niet in een WIGO of FLUO of andere combo pack. Want wij zitten met een btw nr en Telenet laat geen WIGO toe met een btw nr (jaja iemand daar heeft dat uitgevonden..). En als je erover begint zegt men jamaar u recupereert toch de btw, ik recupereer btw van elke formule, dus ook op WIGO die een stuk goedkoper is - voor net hetzelfde te krijgen. Dus dat maakt zeker een verschil. 😉

Met FLUO vs WIGO kom ik makkelijk 300€ duurder per jaar.

 

Wij zitten dus met een aparte internet formule + telenet tv erbij (wat wél kan blijkbaar en is zo nog steeds een stuk goedkoper -voor ons-), die geen 36 uur terugkijk heeft. Ja je moet het allemaal maar weten bij Telenet. WIGO is interessant, maar als men u het niet wilt aanbieden door btw nr is het (business) alternatief veel duurder. Telenet behoudt zich het recht sommige formules niet aan te bieden voor mensen met een btw nr, sterker nog ze weigeren het bij vraag. Is in strijd met de belgische wetgeving, elk van dit soort producten (pack of niet) is onderhevig aan btw en men mag daardoor niet discrimineren zonder wettelijke basis.

 

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Mogelijk om vanuit VTM GO app te casten naar de TV-box?


@Packman  schreef:

@m-jan20 

Ivm "Kleine tip (uit eigen ervaring): ook wij gebruikte alleen Play voor Terugkijk-tv. In WIGO Home is terugbekijk-tv tegenwoordig echter inbegrepen (36u weliswaar). Indien dit genoeg is, zeker eens bekijken!"

 

Dank voor de tip. Wij zitten helaas niet in een WIGO of FLUO of andere combo pack. Want wij zitten met een btw nr en Telenet laat geen WIGO toe met een btw nr (jaja iemand daar heeft dat uitgevonden..). En als je erover begint zegt men jamaar u recupereert toch de btw, ik recupereer btw van elke formule, dus ook op WIGO die een stuk goedkoper is - voor net hetzelfde te krijgen. Dus dat maakt zeker een verschil. 😉

Met FLUO vs WIGO kom ik makkelijk 300€ duurder per jaar.

 

Wij zitten dus met een aparte internet formule + telenet tv erbij (wat wél kan blijkbaar en is zo nog steeds een stuk goedkoper -voor ons-), die geen 36 uur terugkijk heeft. Ja je moet het allemaal maar weten bij Telenet. WIGO is interessant, maar als men u het niet wilt aanbieden door btw nr is het (business) alternatief veel duurder. Telenet behoudt zich het recht sommige formules niet aan te bieden voor mensen met een btw nr, sterker nog ze weigeren het bij vraag. Is in strijd met de belgische wetgeving, elk van dit soort producten (pack of niet) is onderhevig aan btw en men mag daardoor niet discrimineren zonder wettelijke basis.

 


Je kan er natuurlijk ook voor kiezen om een particuliere klant te worden en een gewone Wigo te nemen.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Packman
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest! Netjes!

Mogelijk om vanuit VTM GO app te casten naar de TV-box?

@Wheng 

"Je kan er natuurlijk ook voor kiezen om een particuliere klant te worden en een gewone Wigo te nemen."

 

Dan kan ik helemaal niet meer de btw recuperen, en dan moet ik gaan doorfactureren naar de zaak. Dat kost mij finaal nog meer geld (want dan moet ik boekhouder betalen voor extra werk en helemaal bij extra volumeblokken of een nieuwe digicorder). Het is niet aan de klant om oplossingen/workarounds te zoeken hier.

Telenet is hier in de fout door geen factuur te willen leveren voor BTW onderhevige diensten.

Als ik in de colruyt een karton cola haal en ik vraag een factuur gaan die ook niet zeggen 'nee dat wordt enkel door particulieren gedronken, dus geen factuur'. 😉

Toch bedankt voor de tip.

natte2
Professional Meerweter
Berichten: 125
BINGO! De volle 100! Goed bezig! Say what?!

Mogelijk om vanuit VTM GO app te casten naar de TV-box?

Gebruik apple air of google chromekast 4k

0 Likes