Beantwoorden
Michiel_DP
Experienced Meerweter
Berichten: 110
Full speed writing! Een bus vol! WOW, overzichtelijk! De volle 100!

Netflix bij navigeren zwart scherm

Ik ben 1 van de eerste die een TV box had. En netflix werkte er eigenlijk super. Maar sinds paar weken. Als ik navigeer in tussen de series. Dan krijg ik 1 à 2 seconden een zwart scherm. Zeer irritant. Er is aan de instellingen en opstelling aan mijn kant niet echt iets veranderd. En via telenetchat krijg ik ook niet echt een oplossing. Behalve mijn kabels eens uittrekken en eventueel vervangen. Ik zou niet weten hoe het aan mijn kabels kan liggen als al de ander functionaliteiten wel prima werken maar kom. Iemand een idee; Ik dacht eventueel aan instelling van mijn tv maar zou niet weten de welke. 

Al vast bedankt

6 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Netflix bij navigeren zwart scherm

@Michiel_DP  die fenomeen hebben wij nog niet gezien thuis en wij gebruiken ook de tv box met netflix. Zou eens de tv box met de knop aan de achterkant uitzetten , wacht een twee tal minuten en start die terug op . Kijk wat voor resultaat dit geeft , moest het niet opgelost zijn eventueel eerst de modem herstarten en daarna de tv box. Maar begin eerst met de tv box , knop aan de achterzijde uitzetten 2 minuten wachten en terug opstarten.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Michiel_DP
Experienced Meerweter
Berichten: 110
Full speed writing! Een bus vol! WOW, overzichtelijk! De volle 100!

Netflix bij navigeren zwart scherm

Bedankt voor de tip, maar dat had ik al gedaan.

 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Netflix bij navigeren zwart scherm

@Michiel_DP  heb je misschien ook netflix op de tv zelf die is verbonden met het internet ? Dat is gewoon om te zien of je daar hetzelfde probleem ervaart. Of een ander apparaat he kan ook .


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Michiel_DP
Experienced Meerweter
Berichten: 110
Full speed writing! Een bus vol! WOW, overzichtelijk! De volle 100!

Netflix bij navigeren zwart scherm

Ik zal het eens testen als ik thuis ben via de tv app zelf. 

0 Likes
Tjappe1
Freshman Meerweter
Berichten: 75
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Topicvreter! Warming up?

Netflix bij navigeren zwart scherm

Heb je het volgende al eens geprobeerd?  Ga naar instellingen, daarna klik je op beeld en geluid.  Daar zie je “beelden per seconde” staan.   Waarschijnlijk staat dit bij u op “aan”.   Als je dit op “uit” zet zou het probleem opgelost moeten zijn.

Michiel_DP
Experienced Meerweter
Berichten: 110
Full speed writing! Een bus vol! WOW, overzichtelijk! De volle 100!

Netflix bij navigeren zwart scherm

Stond idd aan. Het lijkt opgelost. Maar heb maar zeer kort kunnen testen. Ik test het de komende dagen. Al vast bedankt.