De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Netflix bij navigeren zwart scherm

Beantwoorden
Highlighted
Freshman Meerweter
Berichten: 72
It's your first party! Nog geen reader's digest? :-) Goed bezig! De vlam zit erin.

Ik ben 1 van de eerste die een TV box had. En netflix werkte er eigenlijk super. Maar sinds paar weken. Als ik navigeer in tussen de series. Dan krijg ik 1 à 2 seconden een zwart scherm. Zeer irritant. Er is aan de instellingen en opstelling aan mijn kant niet echt iets veranderd. En via telenetchat krijg ik ook niet echt een oplossing. Behalve mijn kabels eens uittrekken en eventueel vervangen. Ik zou niet weten hoe het aan mijn kabels kan liggen als al de ander functionaliteiten wel prima werken maar kom. Iemand een idee; Ik dacht eventueel aan instelling van mijn tv maar zou niet weten de welke. 

Al vast bedankt

Beantwoorden
6 reacties
Highlighted
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 487
It's your first party! Volop in the game! De vlam zit erin. De race is begonnen!

@Michiel_DP  die fenomeen hebben wij nog niet gezien thuis en wij gebruiken ook de tv box met netflix. Zou eens de tv box met de knop aan de achterkant uitzetten , wacht een twee tal minuten en start die terug op . Kijk wat voor resultaat dit geeft , moest het niet opgelost zijn eventueel eerst de modem herstarten en daarna de tv box. Maar begin eerst met de tv box , knop aan de achterzijde uitzetten 2 minuten wachten en terug opstarten.

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Freshman Meerweter
Berichten: 72
It's your first party! Nog geen reader's digest? :-) Goed bezig! De vlam zit erin.

Bedankt voor de tip, maar dat had ik al gedaan.

 

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 487
It's your first party! Volop in the game! De vlam zit erin. De race is begonnen!

@Michiel_DP  heb je misschien ook netflix op de tv zelf die is verbonden met het internet ? Dat is gewoon om te zien of je daar hetzelfde probleem ervaart. Of een ander apparaat he kan ook .

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Freshman Meerweter
Berichten: 72
It's your first party! Nog geen reader's digest? :-) Goed bezig! De vlam zit erin.

Ik zal het eens testen als ik thuis ben via de tv app zelf. 

0 Likes
Beantwoorden
Freshman Meerweter
Berichten: 17
Al 25 duimen! Lezersgoud. Respect! Dat begint te tellen! It's your third party!

Heb je het volgende al eens geprobeerd?  Ga naar instellingen, daarna klik je op beeld en geluid.  Daar zie je “beelden per seconde” staan.   Waarschijnlijk staat dit bij u op “aan”.   Als je dit op “uit” zet zou het probleem opgelost moeten zijn.

Beantwoorden
Highlighted
Freshman Meerweter
Berichten: 72
It's your first party! Nog geen reader's digest? :-) Goed bezig! De vlam zit erin.

Stond idd aan. Het lijkt opgelost. Maar heb maar zeer kort kunnen testen. Ik test het de komende dagen. Al vast bedankt. 

Beantwoorden