24750
netweters
|
152322
antwoorden
|
20691
vragen
|
Beste,
Wij zijn nu al een tijdje de nieuwste digicorder aan het testen, buiten dat de rode knop van de afstandsbediening verdwenen is, zijn we voorlopig heel tevreden.
Maar nu hebben we de laatste tijd problemen als we Netflix willen opstarten. De Netflix app blijft "hangen" in zijn opstart modus
Hiervoor moeten we dan altijd de digicorder volledig uittrekken, terug laten opstarten en terug naar de app Netflix gaan en Netflix start dan wel direct terug op.
Heeft iemand dit probleem ook?
Alvast super bedankt!!
Ik heb dit ook regelmatig voor. De enige oplossing is dan effectief de stekker van de tv box uit het stopcontact halen en terug insteken.
Ik heb dit enkele weken geleden telefonisch vermeld.
Hopelijk zien we beterschap bij een volgende update.
@JanBel Heb dit probleem al iets langer dan 2 weken en heb een sms van TN gekregen dat het bij de update van eind oktober opgelost ging zijn. Dus ze hebben nog 4 dagen 🙂
Top, ben benieuwd.
Bedankt alvast voor de info!
Hetzelfde hier. als ik naar de Netflix app wil gaan krijg ik een zwart scherm en reageert de digibox op geen enkel commando meer. Herstarten helpt alleen of stekker uiten in steken
Dit zijn we inmiddels voorbij denk ik dan 🙈 maar bij mij nog steeds zwart beeld als ik de netflix app open op allebei onze TV boxen
@Goossens@ schreef:Dit zijn we inmiddels voorbij denk ik dan 🙈 maar bij mij nog steeds zwart beeld als ik de netflix app open op allebei onze TV boxen
@Goossens @Paddy2u Mijn Netflix werkte terug na een factory reset.... "werkte" (verleden tijd).
Nu zit ik terug met hetzelfde probleem als jullie. 1 van dees dagen smijt ik dat bakje gewoon uit het raam !
Hier ook al enige tijd dat de netflix app weigert op te starten. Alles volledig afsluiten is de enige oplossing. Zeer jammer want alles werkte prima!
Wij hebben geen probleem meer met Netflix, start altijd goed op...
Heb de nieuwe box nu 6 dagen in gebruik en heb deze alle dagen al minimaal 1x uit/aan moeten zetten om Netflix te starten... box hangt volledig. Geen verbetering lijkt het?
Ik ondervind nog steeds problemen met de Netflix app hij toont zwart beeld en geen geluid.
Nochtans gisteren bij het instellen van de TV box app ging het wel.
Nu dus niet meer wat is het probleem?
@Erwin1969 De oplossing : Koop een PS4 en zet daar de Netflix app op. IK heb mijn box ondertussen al minstens 10x moeten terugzetten naar fabrieksinstellingen (3 knopjes indrukken en afzetten en terug opzeten...)
De Netflix app geeft er steeds na 3 of 4 dagen de brui aan.
Aan Netflix wordt er nog steeds gewerkt. Wanneer je op dit moment merkt dat de app niet meer opstart of zwart beeld geeft, kan je de TV-box best even zonder stroom plaatsen. Een volledige factory reset is niet nodig. Normaal is het dus voldoende om de TV-box via de aan/uit schakelaar achteraan even zonder stroom te plaatsen.
@kmichels@ schreef:@Erwin1969 De oplossing : Koop een PS4 en zet daar de Netflix app op. IK heb mijn box ondertussen al minstens 10x moeten terugzetten naar fabrieksinstellingen (3 knopjes indrukken en afzetten en terug opzeten...)
De Netflix app geeft er steeds na 3 of 4 dagen de brui aan.
Een chromecast is goedkoper dan een PS4 🙂
hier ook geen last met netflix : alles normaal