Beantwoorden
Silverwing
Freshman Veelweter
Berichten: 165
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

Nieuwe box testen

Ik heb hier al veel pro en een beetje contra gelezen over de nieuwe box en zou willen uitmaken of wij er goed aan doen om nu de overstap te maken van digirecorder naar tv box.
Vanaf dat het nieuwe tv seizoen begint en afhankelijk van de uitzendingen is het hier een miserie omdat alles tegelijk uitgezonden word op bepaalde dagen en uren en moeten er keuzes gemaakt worden die met de nieuwe box tot het verleden behoren.
Ben naar de Telenet shop waar hij in demo staat geweest, daar mag je wel eens iets testen maar ik zou deze graag uitvoerig kunnen testen.Is er echt geen mogelijkheid zonder definitief een keuze te maken om deze met behoud van de digirecorder te testen.De digirecorder haal ik wel (tijdelijk?)uit gebruik omdat ze niet samen kunnen.

0 Likes
5 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Nieuwe box testen

@Silverwing 

Als je een gehuurd toestel hebt zal dat niet gaan. Een gekocht toestel kan je natuurlijk uitschakelen, deactiveren en de tv-box gebruiken. Terug aan de praat krijgen zal ook nog wel lukken, maar je moet dan wel een abo vinden met de mogelijkheid voor gebruik aangekocht toestel. Men biedt dat bij mijn weten niet meer aan. Ik vermoed dat je in nesten gaat raken.

Tot slot: eens je de tv-box in huis hebt ga je toch niet meer terug. Vlieg er gewoon in.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Nieuwe box testen

Ik zie geen enkele reden om het uit te stellen. Volgens mij kan je zoveel tegelijk opnemen als je maar wil. Officieel zit er een maximum op, maar ik programmeer maar raak en heb nog nooit een waarschuwing gehad...

Er zitten nog wat onlogische bevelen in het kastje en de apps onderling, maar die zouden er eigenlijk uit moeten groeien als ze (hopelijk) blijven verbeteren.

Silverwing
Freshman Veelweter
Berichten: 165
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

Nieuwe box testen

Bedankt voor de feedback,zal dan de stap maar wagen en hopen dat ik er geen spijt van krijg achteraf.Dat er geen weg terug is heeft me altijd al tegengehouden.Het enige waarvoor ik veranderen zou is om meer te kunnen opnemen, ik ben altijd zeer tevreden geweest met de digirecorder van de 2e generatie.

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5197
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Nieuwe box testen


@Silverwing  schreef:

... Dat er geen weg terug is heeft me altijd al tegengehouden...


Je kan achteraf nog altijd terug al is het maar door een Digicorder te kopen en de TV-Box terug binnen te doen.

0 Likes
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2587
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Nieuwe box testen

Niet twijfelen en springen ! 🙂


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.