Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Nieuwe tv-box blijft laden

Ik heb gisteren de nieuwe tv-box aangesloten maar het beeld blijft maar laden. Ik krijg eerst het welkomscherm te zien, even geduld en daarna een cirkeltje dat maar blijft laden. Ik heb de tv-box al verschillende keren herstart/uitgezet, als ook de modem zelf. Enig idee hoe ik dit opgelost krijg?

0 Likes
5 reacties
Stijn4
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
WOW, overzichtelijk! π-DAY! Alles op zijn plek! Complimentendag

Nieuwe tv-box blijft laden

@Ex-Netweter Ik heb bij de activatie van mijn tweede box ook dit probleem gehad. Even naar de klantendienst bellen op het nummer 015 33 44 88. Bij mij was de activatieprocedure niet automatisch voltooid en de medewerker van de klantendienst heeft dit meteen kunnen oplossen. 

0 Likes
Ex-Netweter
 

Nieuwe tv-box blijft laden

Bedankt voor je reactie @Stijn4. Had gisteren al een aantal keer geprobeerd maar niemand kon mij verder helpen en dan hebben ze me gevraagd om hier de vraag te stellen. Zal het morgen nog eens proberen 😉

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Nieuwe tv-box blijft laden

de communicatie tussen de verschillende afdelingen bij telenet blijken nog niet op punt te staan,

op die speciale nummer moeten ze u normaal gezien kunnen helpen hierbij, 

misschien ben je bij de gewone telefoon dienst terecht gekomen en die zijn niet op de hoogte hiervan.

echt vragen naar de telenet box klantendienst daarvoor.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Nieuwe tv-box blijft laden

@Ex-Netweter, mijn excuses dat ze je naar hier hebben gestuurd. Uiteraard ben je hier meer dan welkom, maar voor Telenet support kan het TV-box team op 015/33.44.88 je met zulke vragen zeker helpen. Is het ondertussen in orde geraakt voor je? 

 

@Master-Magic, inderdaad vervelend dat nog niet alle medewerkers van de gewone klantendienst op de hoogte zijn van deze procedure. Ze is nochtans al ruim 2 maanden in gebruik en meermaals gebrieft. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Nieuwe tv-box blijft laden

Het is in orde gekomen, de tv-box was inderdaad nog niet geactiveerd.