Nog maar eens loopt het activeren mis (TV Box)
Vorige week ingetekend op de gratis nieuwe TV Box om de oude digicorder te vervangen. Zaterdag deze aangekregen via Post NL en zondag "proberen" te installeren. Ik ben over het algemeen vrij tevreden van Telenet maar telkens iets moet geïnstalleerd of vervangen worden loopt het volledig mis. Het ding geeft als foutmelding "geen internet" en dit terwijl de oude digicorder perfect werkt. Dus dan maar eens naar de klantendienst gebeld en wat blijkt ? Het ding is op de verkeerde modem geactiveerd. De vorige digicorder was men vergeten te scannen, eentje nog vroeger stond helemaal niet in het systeem. Hoe komt het toch dat dit soort duidelijk menselijke fouten nog altijd schering en inslag zijn ? En nu maar wachten (we zijn al 3 dagen verder) tot de oude digicorder het laat afweten, want dan "zou" de nieuwe tv box eindelijk correct geactiveerd zijn en werken, hopelijk..... En by the way....de nieuwe app werkt ook van geen kanten : geen dienst, probeer het later nog eens. Nochtans een topic dat hier op Netweters al sinds maart bekend is, we zijn september.
Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: Nog maar eens loopt het mis.
- Labels:
-
TV-box