Beantwoorden
Renwin
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Ondertiteling BBC First via telenet tv app

Hoi,

ik neem graag al es wat op van BBC First.

Als ik de opname bekijk op mijn TV kan ik, zonder problemen, de ondertiteling aanzetten. (Moet wel steeds opnieuw voor elk programma dat ik bekijk, maar soit)

Als ik nu via mijn Ipad of Apple TV wil kijken, dan heb ik die optie niet in de Telenet TV app.

iemand een idee waarom dat zo is en heeft iemand een oplossing?

 

ps. Ik heb de recentste TV box, met slechts 1 profiel

0 Likes
6 reacties
Santa
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 508
JACKPOT! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Ondertiteling BBC First via telenet tv app


@Renwin  schreef:

Hoi,

ik neem graag al es wat op van BBC First.

Als ik de opname bekijk op mijn TV kan ik, zonder problemen, de ondertiteling aanzetten. (Moet wel steeds opnieuw voor elk programma dat ik bekijk, maar soit)

ps. Ik heb de recentste TV box, met slechts 1 profiel


Je kan de ondertitels op de TV-box (BBC First inclusief dus) permanent aanzetten!

Instellingen => Profielen

Zet Opties ondertiteling op "aan"

Zet Taal van je ondertitels op "nederlands"

 

luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Ondertiteling BBC First via telenet tv app

Best dit doorgeven aan telenet  zet er duidelijk bij Ipad of Apple TV dat over dit gaat

zal nog moeten aangepast worden

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Ondertiteling BBC First via telenet tv app

@luc55 @Renwin daar hebben nooit ondertitels opgezeten om aan te zetten, dat is al sinds bbc first is gestart. (in de app).


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Renwin
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Ondertiteling BBC First via telenet tv app

Bedankt voor deze tip!

0 Likes
Renwin
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Ondertiteling BBC First via telenet tv app

Heb het gevraagd aan telenet, via hun contactformulier, op 28/10…..nul reactie gekregen.😡

0 Likes
Ex-Netweter
 

Ondertiteling BBC First via telenet tv app


@Renwin  schreef:

 

iemand een idee waarom dat zo is en heeft iemand een oplossing?


BBC First zendt ondertiteling uit in de DVB-standaard. Hierbij worden de ondertitels als afbeeldingen doorgestuurd en op je Telenet-decoder thuis toegevoegd aan het beeld.

Om ondertiteling via websites en apps weer te geven moeten de ondertitels ofwel als tekst doorgestuurd worden ofwel in de videostream "ingebrand" worden tijdens de encoding in het Telenet-datacenter.
Zie ook https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/geen-ondertitels-op-playplay-more-zenders-via-yelo-app-yel...

Bij TV Vlaanderen zit de Nederlandstalige ondertiteling van BCC First "ingebrand" in de videostream en heb je dus steeds ondertiteling die je niet kan uitschakelen.

TV Vlaanderen biedt dus een oplossing voor jouw probleem.

0 Likes