24761
netweters
|
152496
antwoorden
|
20714
vragen
|
Beste,
Deze week mail gekregen dat je als abonnee gratis naar de ontknoping van de voetbalcompetitie kunt kijken, de 9 kanalen zouden worden opengezet.
Ik kijk met tv-box en de kanalen zijn niet open gezet.
Dank u telenet
Hier hetzelfde.
Telenet TV-box.
Ook al eens een power reset gegeven, maar blijft hetzelfde.
Idd schandalig
Hier ook hetzelfde probleem met TV-box. Ik zie in de mail wel duidelijk vermeld dat dit op digicorder en digibox kan bekeken worden. Zo worden wij weer maar eens benadeeld en is het gemakkelijk om iets gratis weg te geven.
Hier ook het zelfde, een email gekregen dat we kunnen kijken en geen enkel kanaal staat open, dankuwel telenet!!!😡😡😡
Hier van hetzelfde. Reclame maken kunnen ze goed, maar beloftes nakomen iets minder.
Ook hier in Aalst hetzelfde. Mail gekregen dat we gratis konden kijken maar niets is minder waar !
☹️😠😡
Mij lijkt het of iemand is iets belangrijks vergeten te regelen.
Het is inderdaad wel echt misleidend en vervelend en eigenlijk wel een schande om dit aan iedereen per mail te bezorgen...
Mijn eerste telefoontje zal maandag richting klantendienst gaan.
@patrick37 via digibox en corder en CI module is er beeld op de play sport kanalen 😉
op de telenet box kennelijk niet.
er zit zelf geen codering op de kabel op Play Sport 1 momenteel.
De voetbal kwam door volgens de melding op de mail, wel met digicorder.
Is het misschien niet mogelijk voor die "slimme" mensen om de mail dan iets simpeler te schrijven? Om er even bij te vermelden dat de tv box er niet bij was... 🤔🙄
Idem bij ons!
Weer een truc van Telenet om stiekem onwetende abonnees te ronselen?? !!
Ik heb geen mail gekregen,heb wigo s3 en play.
Als ik het goed begrijp zijn het alleen de wigo,s groter dan s15 lijkt mij ook niet fair.