Beantwoorden
c_m
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
π-DAY! Goed gevonden! Leesclubje starten? Primeur!

Ontknoping Jupiler Pro League, maar niet op de TV-box?

Beste,

 

Deze week mail gekregen dat je als abonnee gratis naar de ontknoping van de voetbalcompetitie kunt kijken, de 9 kanalen zouden worden opengezet.

Ik kijk met tv-box en de kanalen zijn niet open gezet.

Dank u telenet

 

23 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Ontknoping Jupiler Pro League, maar niet op de TV-box?


@patrick37  schreef:

Ik heb deze mail ook gehad maar niet getest. @Suzy klopt het dat we gratis de voetbal kunnen en mogen zien of loopt er iets fout ?


Dit klopt, de voetbalcompetitie nadert de ontknoping. Daarom heeft Telenet beslist om tijdens de twee laatste speeldagen de Play Sports-kanalen te openen voor alle Telenet TV-klanten.

 

Gisteren stonden de kanalen open van 19u00 tot 23u00. Op 15 maart worden de Play Sports-kanalen opengezet van 17u00 tot 21u00. Je kan ze bekijken op zowel de digicorder, TV-box, Yelo Play app, en Telenet TV-app. 


Gisteren is er duidelijk iets fout gelopen. Ik heb ondertussen vernomen dat Telenet het voorval onderzoekt en aan een oplossing werkt zodat dit op 15 maart geen probleem meer vormt. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 411
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

Ontknoping Jupiler Pro League, maar niet op de TV-box?

@Suzy Wat is er misgelopen,dat niet iedereen een mail heeft ontvangen betrefende

deze aktie?.

0 Likes
Petersuy
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Leesclubje starten? Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Ontknoping Jupiler Pro League, maar niet op de TV-box?

via Facebook kreeg ik dit Antwoord:

Hoi Peter, gisteren ondervonden we hinder op de Telenet TV box om de matchen te kunnen kijken. Onze collega's zijn hiervan op de hoogte en zoeken naar een oplossing. Alvast onze excuses voor de hinder! Femke

 

het is blijkbaar heel moeilijk om eerst te zorgen dat iets werkt en pas daarna beloftes te doen.

 

ondertussen nog steeds problemen met de combinatie tv box-app-chromecast. En als ik dan eens navraag bij de helpdesk wat het probleem zou kunnen zijn kunnen ze geen oplossing vinden via Google. 🤔 een helpdesk die je technische problemen moet googelen?????? En zelfs geen case opstart, dat neigt naar amateurisme of   je m’en foutisme.

 

 

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5306
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Ontknoping Jupiler Pro League, maar niet op de TV-box?

@Petersuy niet iedereen op die callcenters zijn even slim of ingeburgerd bij deze nieuwe opties dat telenet aanbied, en dat het niet echt een telenet product is chromecast is dit deels wel normaal denk ik zo, 

hun cases map heeft die opties nog niet vrees ik.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
c_m
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
π-DAY! Goed gevonden! Leesclubje starten? Primeur!

Ontknoping Jupiler Pro League, maar niet op de TV-box?

Bij mij werkt de telenet tv app en de chromecast .

0 Likes
c_m
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
π-DAY! Goed gevonden! Leesclubje starten? Primeur!

Ontknoping Jupiler Pro League, maar niet op de TV-box?

Was trouwens niet de eerste keer dat er beloofd werd dat de kanalen worden opengesteld en dat klanten met de tv box niet kon kijken.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Ontknoping Jupiler Pro League, maar niet op de TV-box?

@Moaner zo ver ik weet is er daar niets mee fout gelopen. Er werd een e-mail gestuurd en een boodschap getoond op de decoder. Als je geen communicatie hebt gehad of gezien op je decoder, neem je best eens contact op met Telenet om dit na te vragen.

 

Alleszins werden de zenders voor alle Telenet TV-klanten open gesteld, daar werd er geen onderscheid in gemaakt. Uiteraard is er wel iets fout gelopen op het TV-box platform, ondanks dat dit grondig werd getest. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Eric1880
Freshman Beetjesweter
Berichten: 7
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner! It's your third party!

Ontknoping Jupiler Pro League, maar niet op de TV-box?

Beste,

 

Zou de volgende en laatste wedstrijd dan ook beschikbaar zijn voor de klanten met een tv-box?

Dat is in uw reactie niet echt duidelijk. Wel dat er iets is misgelopen, dat was echter al duidelijk.

 

mvg

0 Likes
Tom77
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Ontknoping Jupiler Pro League, maar niet op de TV-box?

Ja weer met groot tromgeroffel, gratis laatste speeldag op Telenet , ik had het vorige week ook, met TV box niks te zien.

Het is te hopen deze keer wel, heb echt gebaald vorige week.

Test het nog maar eens goed voor het zondag is .

0 Likes