Beantwoorden
Kurt5
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Opnames beheren op 2 adressen niet mogelijk

Allen, één tv box thuis en één aan zee, ik wist al dat opnames in de cloud niet wil zeggen dat de opnames overal beschikbaar en bewerkbaar zijn. Het is dus noodzakelijk opnames zowel thuis als aan zee dubbel te beheren. Maar nu blijkt ook dat de App geen 2 toestellen aankan er is geen mogelijkheid om onmiddellijk te switchen tussen de toestellen. Enkel afmelden en inloggen met ander adres, telkens opnieuw...

 

Titel gewijzigd door Snne_ (mod) | Vorige titel: opnames 2 tv boxen App

0 Likes
6 reacties
Snne_
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Topicwurm! π-DAY! Play Fit Say what?!

Opnames beheren op 2 adressen niet mogelijk

Het klopt inderdaad dat je geen 2 adressen kan beheren via de Telenet TV-app. 
Aangezien het om 2 verschillende adressen gaat, zijn deze TV-boxen ook niet aan elkaar gekoppeld, en zal je steeds met je persoonlijke login van dat adres moeten aanmelden om de opnames te beheren. 😞 


Sanne | Ex-Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Opnames beheren op 2 adressen niet mogelijk

@Kurt5  Stomme vraag misschien, vooral omdat ik geen ervaring heb met de TVbox, maar heb je al eens geprobeerd om je box die je thuis hebt mee te nemen naar de zee, aan te sluiten en te kijken of je wel uw opnames kunt zien?



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Kurt5
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Opnames beheren op 2 adressen niet mogelijk

ik heb nu mijn i phone app ingesteld op zee en mijn app op tablet op thuis, zo kan ik alle opnames beheren zonder telkens weer in en uit te moeten loggen. Hopelijk komt hier verandering in

 

mvg

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Opnames beheren op 2 adressen niet mogelijk

@igvfer dat lukt niet, de box is gelinkt aan adres en ip en kan enkel op dat adres dus bekeken worden omdat dit via cloud gaat, is niet zoals een digicorder met HDD dat je overal kan bekijken enkele dagen.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Opnames beheren op 2 adressen niet mogelijk


@Kurt5  schreef:

Allen, één tv box thuis en één aan zee, ik wist al dat opnames in de cloud niet wil zeggen dat de opnames overal beschikbaar en bewerkbaar zijn. Het is dus noodzakelijk opnames zowel thuis als aan zee dubbel te beheren. 

...

 


Even op dit stukje uit je topic inpikken. Bij de TV-box zijn opnames via de TV-app of telenettv.be website wel overal te bekijken. Bij een digicorder is dit anders en kan je opnames enkel bekijken op je eigen thuisnetwerk (waar de decoder staat). Dus dubbel beheren is met een TV-box eigenlijk niet nodig. Je zou perfect aan de zee de opnames via de TV-app kunnen casten naar een Chromecast of de TV-app te installeren op Apple TV / Android TV en zo te kijken naar je opnames van thuis. 

 

In dit Telenet-artikel vind je er meer over. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Kurt5
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Opnames beheren op 2 adressen niet mogelijk

Dus telenet heeft mij een box verkocht die in principe niet nodig was en waardoor alles veel moeilijker te bedienen is. Ook een korting voor het abonnement aan zee was niet meer mogelijk, actie gedaan.

Dus tv aansluiting opzeggen?

0 Likes