24751
netweters
|
152352
antwoorden
|
20691
vragen
|
Hoe komt het,dat men,wanneer men opnames wil bekijken,niet kan casten naar een in mijn geval Apple tv en enkel maar kan bekijken op de tv die is verbonden met de tv-box.
Heeft er iemand een oplossing voor?En verder nog steeds storend,wanneer men per ongeluk het cijfer 0 drukt,de favoriete zenders worden uitgeschakeld.Ik kan dit oplossen maar mijn vrouw is daar een leek in,dus is voor haar wel een ergernis ,dat om één of andere reden,de volgorde van de zenders plots weer zijn verandert.
mvg
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Petervdq, opnames casten vanop de TV-app naar Chromecast of AirPlay zou moeten werken, maar kan op dit moment nog niet. Men heeft vorige week ontdekt dat dit een probleem vormt en men werkt aan een oplossing.
Binnenkort (timing nog onbekend) komt er trouwens een andere manier om je eigen zendervolgorde te instellen. Dan wordt er niet meer gewerkt met favoriete zenders, waardoor het per ongeluk uitschakelen van je zendervolgorde dus niet meer zal voorkomen. De werking van favoriete zenders op dit moment kan je niet wijzigen. Eens je zapt naar een zender buiten je favorieten, wordt deze functie helaas uitgeschakeld.
Das leuk om te horen,wij kijken er naar uit!Alvast bedankt voor de reactie!!
Is er al een oplossing voor t casten van opnames naar Chromecast? Want bij mij werkt dit namelijk niet.
@Ex-Netweter
Voorlopig lukt het casten van opnames nog niet.
We zullen geduld moeten hebben 🙂
Na de update van van vandaag, versie 4.16 lukt het bij mij blijkbaar wel.
@Guy13 schreef:Na de update van van vandaag, versie 4.16 lukt het bij mij blijkbaar wel.
Net nog eens geprobeerd
Casten van opnames lukt hier nog niet
En volgens Suzy (in een andere post) is het nog niet opgelost
zowel met iPad als iPhone lukt het, ook familieleden thuis hebben het met succes gedaan. Ik start wel de opname eerst op op de iPad en cast dan naar de tv .Zie foto
Vorige week leek het probleem met casten van opnames helemaal opgelost. Maar gisteren is gebleken na enkele testen dat er toch nog met bepaalde opnames problemen waren. Daarom had ik nog geen update gegeven, omdat we willen dat het 100% werkt natuurlijk.
Maar goed dat het bij jou op die manier werkt, @Guy13 !