24748
netweters
|
152287
antwoorden
|
20688
vragen
|
Hallo, Ik heb vandaag ontdekt dat ik mijn opnames met de tv-box maar 12 maanden meer kan bewaren en geen 5 jaar. Mijn opslagplaats is 21% bezet en de oudste opname is van april 2022. Zijn de regels veranderd?
Titel gewijzigd door jasmin (mod) | Vorige titel: Opnames max. 12 maanden bewaren
Opgelost! Ga naar oplossing.
Je kan je opnames op de tv box een jaar bewaren of 60 dagen.
Deze regel is er al sinds de tv box er is dus er is geen aanpassing geweest dat ik weet ik ken die regel en geen die er zegt dat je 5 jaar je opnames kan bewaren.
Ik had tot nu toe de keuze om ze ofwel 1 week, een maand, twee maand, 12 maanden of 5 jaar te bewaren in de cloud. En sinds vandaag zie ik de optie van 5 jaar niet meer staan.
Je kunt als je iets opneemt naar geavanceerde opties gaan en daar kun je dit kiezen alsook hoeveel afleveringen hij moet bewaren van een serie.
Zover ik weet was dit altijd 5 jaar. Op de website zie ik nu dat dit 1 jaar is. Wanneer is dit stilzwijgend gewijzigd?
In de zoekresultaten staat er nog 5 jaar maar wanneer je de site opent is dit plots 1 jaar.
*not amused*
Vandaar dat ik ook zei ik ken de andere regel niet ik ken enkel die van 1 jaar.
Dan is er idd toch ergens iets gewijzigd of er is een fout gaande op de website.
@Moderator klopt het dat dit is aangepast de regel ?
@patrick37 dan is er zeker iets gewijzigd. Was van in het begin 5 jaar.
Juist, hier ook. Sinds vandaag is het veranderd, volgens mij ligt dit aan de nieuwe tv-gids.
Ik heb zelf geen TV-Box maar ik herinner mij wel (ik heb heel de startup van nabij gevolgd) dat bij de startup de opnames facultatief tot 5 jaar konden bewaard blijven. Dit is nu dus blijkbaar stilzwijgend gewijzigd in 1 jaar .....
1 jaar is niets
hoop dat duidelijk is vermeld aan de gebruikers van de box
@luc55 schreef:1 jaar is niets
hoop dat duidelijk is vermeld aan de gebruikers van de box
Voor zover ik het weet is er geen mededeling uitgestuurd aan alle bestaande TV Box gebruikers dat de facultatieve maximale bewaartermijn van opnames gereduceerd is van oorspronkelijk 5 jaar tot nu 1 jaar.
Wat er met opnames gaat gebeuren die momenteel al meer dan 1 jaar bewaard zijn? Ik weet het niet ....
Voor de zekerheid heb ik mijn mailbox gecontroleerd. Hier is geen enkele communicatie over geweest, ook niet in de post van @Suzy over de laatste update van de tvbox die ik hierboven vermeldde.