Beantwoorden
Kristofke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner! It's your third party!

Opnames verdwijnen

Hallo,

 

heeft er nog iemand een probleem met de opnames. 
ik heb 2 telenet boxen. 
wanneer ik iets opgenomen heb is dait na 1 tot enkele dagen verdwenen. En wanneer ik ze plan is die planning weg. Je kan er niet op rekenen. 

0 Likes
28 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Opnames verdwijnen

@Kristofke 

Kan je eens beschrijven hoe je het bekijken van een opname beëindigt?

Alle handelingen om van opname terug te keren naar de live uitzendingen van een of andere zender.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Opnames verdwijnen

Ik druk op knopje  met TV scherm symbool op afstandsbediening.

Ik heb het gevoel dat telenet dan "soms" niet onthoudt waar ik was in de opname... verder kijken wil wel eens niet kloppen.

0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 489
Waar zijn die handjes? De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Opnames verdwijnen


@Theo2  schreef:

Ik druk op knopje  met TV scherm symbool op afstandsbediening.

Ik heb het gevoel dat telenet dan "soms" niet onthoudt waar ik was in de opname... verder kijken wil wel eens niet kloppen.


Ik denk dat je bij het verlaten van een opname best op hij back-pijltje drukt i.p.v. op de tv-toets.

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Opnames verdwijnen

@Theo2 

Welk knopje je drukt maakt niet uit, als je maar niet op een of andere manier op een opname delete mogelijkheid drukt.

Wat je doet is dus geen reden om een opname kwijt te spelen.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Opnames verdwijnen


@louishufk  schreef:

Wat je doet is dus geen reden om een opname kwijt te spelen.

 


Dat klopt, de opnames die bij mij een cirkeltje met een uitroepteken kregen waren twee dagen daarvoor nog ok. Ik had ze zelfs niet gekeken, toen ik ze wou kijken was het te laat. Ik had misschine nog een paar dagen moeten wachten ???

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Opnames verdwijnen

@Theo2 

Plan eens een reeks opnames op verschillende zenders en hou die eens een paar dagen in de gaten.

Welke blijven, welke verdwijnen, van welke zenders? Plan er ook van minder en meer dan 60 dagen.

Vind je er een lijn in?

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Opnames verdwijnen

Het is de allereerste keer, na een jaar TVbox, dat ik het meemaak, het kan dus even duren voor ik er een lijn in zie .😀

Kristofke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner! It's your third party!

Opnames verdwijnen

Ik druk meestal op het knopje tv. Ik denk ook dat het ergens bij telenet zit, want waar ik de opname ook plan, op mijn telefoon of tablet of tv boxen, het resultaat blijft hetzelfde. Na max enkele dagen zijn de opnames verdwenen en hetzelfde met geplande opnames in de toekomst. Je kan er echt niet op rekenen. 

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Opnames verdwijnen

@Kristofke 

Je bewaart niets van opnames op je eigen tv-box. Alles gebeurt op de servers bij telenet. Als er dus iets verdwijnt, verdwijnt het bij telenet. In dat gevel moet je ook contact nemen met telenet en laten in orde brengen. Bij mij verdwijnt er niets, het is dus niet algemeen.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Opnames verdwijnen

Misschien een domme opmerking: je weet toch dat als je op de eerste gele icoon drukt, onder opnames, dat je dan de lange lijst krijgt ? Veel meer dan er icoontjes op je beeld passen .

 

Idem voor geplande opnames ook daar zijn er veel meer dan op het eerste zicht .

0 Likes
Kristofke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner! It's your third party!

Opnames verdwijnen

@Theo2 
mijn icoontjes geraken zelfs nooit vol, opnames verdwijnen te snel. 
ik zal nog eens een 3 de keer naar telenet bellen, ze weten het daar blijkbaar ook niet goed denk ik

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Opnames verdwijnen

@Kristofke 

Als je van een bestaande opname de datum bekijkt tot wanneer deze beschikbaar blijft, tot wanneer is dat bij u?

(Ga naar een opname en druk OK tot je alle info ziet. Daar staat de tot wanneer datum.)


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Opnames verdwijnen

@Kristofke zoals @louishufk reeds aangaf, lijkt het ook mij niets algemeen te zijn. Heb dit zelf (gelukkig) nog niet meegemaakt met de TV-boxen thuis. Kan me wel voorstellen dat dit ontzettend vervelend is. 😮

 

Het maakt ook niet uit met welke TV-box je de opname plant? Lijkt me dat er een dossier via de klantendienst voor je moet opgestart worden. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Kristofke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner! It's your third party!

Opnames verdwijnen

ik heb dit probleem 3 weken geleden doorgegeven, vandaag nog eens gebeld want ik had nog niets gehoord. 

Ze behandelen het als een ‘algemeen’ probleem, hoewel er maar 3 meldingen zijn??
Wanneer ze het ooit oplossen is niet bekend. 
Dat was het antwoord. 

Men is daar allesbehalve klantvriendelijk, dit is voor mij geen antwoord.

20 jaar klant en dat is dan je antwoord. 


Nog mensen met zo n ervaring?

0 Likes