Beantwoorden
BarbaraC
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Opnemen (Flow) niet meer mogelijk met Telenet TV-app?

Sinds 2 weken zijn mijn opnames verdwenen in de Telenet TV-app. Wij kijken met een Flow-abonnement, waar je 60 dagen lang opnames kan bewaren in de cloud (zie screenshot bericht op dit forum).

Toen ik de eerste keer naar Telenet belde (op 25/5) kreeg ik te horen dat opnemen inderdaad mogelijk is met een Flow-abo en dat ze gingen bekijken wat er fout liep. Vandaag bel ik terug naar Telenet, omdat ik nog steeds niet kan opnemen en ook al mijn opnames kwijt ben. De heel onvriendelijke man behandelde mij alsof ik dom was. “Met Flow kan je niet opnemen, dat is nooit zo geweest”. Bizar, want het is 4 maanden zonder problemen gelukt. 

Betaal ik nu nog steeds hetzelfde voor een service die niet meer gebruikt kan worden? Dan voel ik mij belogen toen ik 6 maanden geleden belde om in te tekenen op Flow… 

ter info: ik heb nooit tv gekeken via de Flow App, altijd met de Telenet Tv-app.

Wie kan duidelijkheid scheppen? Bedankt! 

IMG_0158.jpeg

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Opnemen niet meer mogelijk met Telenet TV-app (abo Flow

0 Likes
4 reacties
WG94
Freshman Meesterweter
Berichten: 2314
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

Opnemen (Flow) niet meer mogelijk met Telenet TV-app?

Bij de klantendienst bestaat volgens mij de verwarring tussen "bewaren" wat het vroeger was in de Flow-app (en hoe ze het nogsteeds noemen op de Telenet-website) en "opnemen" hoe het in de TV-app noemt. Maar dat is eigenlijk gewoon hetzelfde, een kopie van de uitzending die in de cloud staat...

Er moet dus weldegelijk iets mis zijn met je account.

Probeer nog eens contact op te nemen met de klantendienst. Blijft een antwoord uit, dan stuur je best een formele klacht: Ontevreden? Laat het ons weten 


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Freshman Meesterweter
Berichten: 3984
Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia! PS: 2500 posts. Indrukwekkend!

Opnemen (Flow) niet meer mogelijk met Telenet TV-app?

De app er af gegooid en terug opgezet werkt ook niet

Je weet maar nooit

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7670
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! Tag away, my dear! TAGGING MASTER!

Opnemen (Flow) niet meer mogelijk met Telenet TV-app?

Het probleem dat @BarbaraC hier omschrijft is vaak te wijten aan een probleem achterliggend. De collega's van de klantendienst kunnen hier zelf eigenlijk niets aan doen, dit moet sowieso op dossier gezet worden naar de backoffice collega's bij Telenet. Dus als een Flow-klant plots van de ene op de andere dag zijn 'opnames' niet meer kan zien, moet er iets gecorrigeerd of opnieuw geïnitieerd worden in het systeem. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Stefaan74
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
It's your eighth party! Netjes! It's your fifth party! It's your fourth party!

Opnemen (Flow) niet meer mogelijk met Telenet TV-app?

Afmelden op de Telenet TV app op al uw toestellen inclusief Android/Google/Apple/Samsung TV,... en opnieuw inloggen beginnend bij uw smartphone/tablet.
Eventueel gedeeld profiel aanmaken en je zou terug moeten kunnen bewaren voor 60 dagen bij Telenet TV Flow

0 Likes