24757
netweters
|
152406
antwoorden
|
20700
vragen
|
Sinds 2 weken zijn mijn opnames verdwenen in de Telenet TV-app. Wij kijken met een Flow-abonnement, waar je 60 dagen lang opnames kan bewaren in de cloud (zie screenshot bericht op dit forum).
Toen ik de eerste keer naar Telenet belde (op 25/5) kreeg ik te horen dat opnemen inderdaad mogelijk is met een Flow-abo en dat ze gingen bekijken wat er fout liep. Vandaag bel ik terug naar Telenet, omdat ik nog steeds niet kan opnemen en ook al mijn opnames kwijt ben. De heel onvriendelijke man behandelde mij alsof ik dom was. “Met Flow kan je niet opnemen, dat is nooit zo geweest”. Bizar, want het is 4 maanden zonder problemen gelukt.
Betaal ik nu nog steeds hetzelfde voor een service die niet meer gebruikt kan worden? Dan voel ik mij belogen toen ik 6 maanden geleden belde om in te tekenen op Flow…
ter info: ik heb nooit tv gekeken via de Flow App, altijd met de Telenet Tv-app.
Wie kan duidelijkheid scheppen? Bedankt!
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Opnemen niet meer mogelijk met Telenet TV-app (abo Flow
Opgelost! Ga naar oplossing.
Bij de klantendienst bestaat volgens mij de verwarring tussen "bewaren" wat het vroeger was in de Flow-app (en hoe ze het nogsteeds noemen op de Telenet-website) en "opnemen" hoe het in de TV-app noemt. Maar dat is eigenlijk gewoon hetzelfde, een kopie van de uitzending die in de cloud staat...
Er moet dus weldegelijk iets mis zijn met je account.
Probeer nog eens contact op te nemen met de klantendienst. Blijft een antwoord uit, dan stuur je best een formele klacht: Ontevreden? Laat het ons weten
De app er af gegooid en terug opgezet werkt ook niet
Je weet maar nooit
Het probleem dat @BarbaraC hier omschrijft is vaak te wijten aan een probleem achterliggend. De collega's van de klantendienst kunnen hier zelf eigenlijk niets aan doen, dit moet sowieso op dossier gezet worden naar de backoffice collega's bij Telenet. Dus als een Flow-klant plots van de ene op de andere dag zijn 'opnames' niet meer kan zien, moet er iets gecorrigeerd of opnieuw geïnitieerd worden in het systeem.
Afmelden op de Telenet TV app op al uw toestellen inclusief Android/Google/Apple/Samsung TV,... en opnieuw inloggen beginnend bij uw smartphone/tablet.
Eventueel gedeeld profiel aanmaken en je zou terug moeten kunnen bewaren voor 60 dagen bij Telenet TV Flow