Beantwoorden
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Opstart TV

De laatste weken (4.15??) vertoont mijn Philips TV soms kuren bij opstarten. Hij start soms op naar analoog kanaal 0 en dan blijft scherem zwart. Moet ik mijn oude tV afstandsbediening bovenhalen en input schakelen naar HDMI1, dan zijn we weer in business, soms voor dagen, soms één dag.

 

Iemand een idee ?

Tags (1)
0 Likes
7 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Opstart TV

@Theo2

Haal alle kabels er op alle plaatsen eens uit en in. Misschien is er ergens een minder goede verbinding.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Opstart TV

Het zou kunnen helpen om een gepast antwoord te geven indien je wat meer info geeft.

Wat is het modelnummer van de tv?

Bij het opstarten? Wat moet hierdoor verstaan worden? Zet je de tv aan met de aan/uit toets van de afstandsbediening? Gaat de tv automatisch aan doordat je de Digicorder aanzet? Of nog op een andere manier?

Wat is aangesloten met de tv en hoe? Is de Digicorder met een hdmi-kabel aangelsoten aan de tv? Is er wat anders aangesloten aan de tv met een scart aansluiting?

De antwoorden op deze vragen zijn echt nodig om een goed antwoord mogelijk te maken, maar kunnen dat uiteindelijk ook niet waarborgen.

Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Opstart TV

Ik heb de HDMI kabel er eens uitgehaald en terug ingestoken, aan TV en TV box... we wachten af.

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5257
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Opstart TV

@janne_man 

hij heeft een Telenet box die heeft geen scart enkel een HDMI aansluiting 😉


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Opstart TV


@Master-Magic  schreef:

@janne_man 

hij heeft een Telenet box die heeft geen scart enkel een HDMI aansluiting 😉


😎Ja dat klopt. Herlees eens mijn reactie, maar zet geen zonnebril op.

Voor het gemak citeer ik uit mijn vorige reactie:

"Wat is aangesloten met de tv en hoe? Is de Digicorder met een hdmi-kabel aangelsoten aan de tv? Is er wat anders aangesloten aan de tv met een scart aansluiting?"

 

Als er wat anders aan de tv aangesloten is met een scart dan ...

😊

Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Opstart TV

Er is niets anders aangesloten en het heft nu zes maanden goed gewerkt....

TV lijkt dus niet meer standaard op te starten op digitaal.. of moet dat afgedwongen worden door de TVbox ?

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Opstart TV

Ik ben eerder geneigd om de instellingen van de tv te bekijken.

0 Likes