42575
netweters
|
18926
gesprekken
|
20426
vragen
|
Grote teleurstelling ivm het niet meer kunnen doorspoelen van die hoogst vervelende reclameblokken, geen woord daarover in de handleiding of aankondiging .... hoe kan ik mijn oude digicorder terug aansluiten of terugkrijgen..... mvg, Alain
Titel gewijzigd door Lieselotte (mod) | Vorige titel: TV box grote teleurstelling! Reklame blokken kunnen nie
Bij opnames kan je nogsteeds doorspoelen (muv de eerste minuut op bepaalde zenders). Info: Opnemen met de Telenet TV-box
Digibox/Digicorder staat tegenwoordig op oa VTM zenders toch ook niet toe dat je doorspoelt bij Terugkijk TV? Dus dat is toch hetzelfde? Info: Uitzending gemist? Herbekijk je favoriete programma met Terugkijk TV
Ik weet niet of je terugkan (betwijfel dat), je vraagt dat best eens aan Telenet zelf
Het klopt er is meer reclame op de tv box tegen de digicorder dit heb ik ook moeten merken na de overschakeling
Zeker de 1 min reclame is veel meer dan vroeger op 5 programma's 1 keer met reclame
En doorspoelen gaat niet per 3 min wel per 30 sec moet je veel keer drukken
@luc55 schreef:En doorspoelen gaat niet per 3 min wel per 30 sec moet je veel keer drukken
Ik druk de knop gewoon lang in, dan zie je de preview onderaan op de balk verschuiven. Zo kan je ik 1 keer tot het einde van de reclame…
Dat doe ik maar vroeger was wel handiger nu moet in de gaten houden en wat ze aangeven klopt niet altijd
Eigenlijk heeft nog niemand de originele vraag van de topic starter beantwoordt 😞
Ik heb gezegd dat dat waarschijnlijk niet kan, maar dat je dat best aan Telenet vraagt. Weet niet goed welk ander antwoord we kunnen geven.
En je geeft zelf ook niet echt een antwoord, toch?
Als mogelijk is zullen ze een digicorder geven als het mogelijk is en stock is (bestelling)
Dat is zelfde met de gewone tv box daar hebben ze nog stock van vanaf de stock op zal het zelfde verhaal zijn
de vraag heb ik gesteld, afwachten nu voor het antwoord
Nog een hekel/ambetant puntje: het ontbreken van verlichte toetsen op de AB, mvg, Alain