41779
netweters
|
18305
gesprekken
|
19786
vragen
|
Onze oude digicorder, zeker 6 jaar oud, heeft kuren. Volgens mij ligt het niet aan het toestel, want 2 collega’s hebben met hetzelfde model net hetzelfde voor sinds enige tijd: traag, menu dat wegspring bij zoeken naar opnames, wissen dat eindeloos lang duurt, zelfs resetten. Ik zou kunnen ruilen voor een digibox. Maar als ik lees dat er zoveel problemen zijn bij Telenet en klanten weken moeten wachten op een oplossing, is dat dan wel verstandig om het nu te doen? Of zijn de problemen bij Telenet van een andere aard?
Een nieuw toestel nemen is momenteel een risico ja in verband met activatie als dit misloopt moet de achterliggende dienst dat manueel doen maar je dossier is dan wel prioritair sinds je een dienst hebt die helemaal niet werkt.
Je kan ervoor kiezen je kans te wagen en je oude toestel nog even te houden als het activeren niet direct lukt kan je die oude terug aansluiten maar das niet echt een oplossing in jouw geval.
Heb je al eens je digicorder herstart met behoud van opnames???
dit kan misschien helpen om alles eens aan te passen.
als dit niet helpt kan overgaan naar een andere digicorder of de Telenet tv box een optie zijn, weet dan wel dat al je opnames verloren gaan als je naar de tv box gaat.
@Master-Magic schreef:weet dan wel dat al je opnames verloren gaan als je naar de tv box gaat.
Ook als hij naar een nieuwe digicorder gaat....
Paar dagen geleden bij mijn ouders modem vervangen omdat ze nog geen internet hadden en digicorder vervangen door TV-Box en Netflix via Telenet.
Geen problemen gehad, enkel Netflix activeren via webpagina lukte niet (foutmelding) maar via TV-Box zelf binnen de 2 minuten in orde.
En het is nu 3 dagen geleden en ik heb nog geen telefoon gehad dat er iets niet werkt dus zal wel in orde zijn 😉
Dat ik opnames verlies is geen probleem. Herstarten heb ik meermaals gedaan, na een tujdje loopt het terug vast. Maar kan ik een nieuwe box halen en de oude tijdelijk behouden? Ik dacht dat ik die moest afgeven in het Telenet center voor ik een nieuwe krijg. Zo was het toch jaren geleden
Netflix is geen probleem, we hebben een Sony smart tv en die gebruiken we voor de Netflix, Disney plus, amazon prime en dat ga ik zo blijven doen.
Je kan toestel later binnen brengen of opsturen
De digicorder 5 min uit trekken uit de stroom en daarna rustig laten opstarten kan nog helpen
Dan heb je nog een +- werkend toestel tot andere geactiveerd is
Netflix heb je nooit geactiveerd op de digicorder
Je hebt altijd op tv gezien blijft nog altijd beste oplossing ook op de box veel problemen dat niet goed werkt
Als je een andere decoder gaat halen krijg je een maand de tijd om je oude "leeg te kijken".
Ik heb al 4,5 jaar een TV-box. Hier nooit nog een digicorder!
Dan wel bij zeggen als je van een digicorder overgaat naar een tv box dat je een maand tijd hebt,
als je van een digicorder naar een andere digicorder gaat moet je die direct meegeven.
Kan je dan nog klassieke digicorders krijgen??
Digibox , digicorder , tv box en tv met kaartje je neemt wat je wilt
Enige reden dat ik dit nog zou doen is de x2 functie met geluid. Die wordt hier frequent gebruikt.
Dat is juist blijft een topper doorspoelen met geluid
Maar nu dat iedereen terug kijk tv heeft is het vermindert toestellen worden minder gebruikt en meer de apps nu