Beantwoorden
Dirk_H
Professional Meerweter
Berichten: 132
Full speed writing! WOW, overzichtelijk! BINGO! De volle 100!

Oude digicorder vervangen: goed idee?

Onze oude digicorder, zeker 6 jaar oud, heeft kuren. Volgens mij ligt het niet aan het toestel, want 2 collega’s hebben met hetzelfde model net hetzelfde voor sinds enige tijd: traag, menu dat wegspring bij zoeken naar opnames, wissen dat eindeloos lang duurt, zelfs resetten. Ik zou kunnen ruilen voor een digibox. Maar als ik lees dat er zoveel problemen zijn bij Telenet en klanten weken moeten wachten op een oplossing, is dat dan wel verstandig om het nu te doen? Of zijn de problemen bij Telenet van een andere aard?

0 Likes
18 reacties
Rik12
Freshman Veelweter
Berichten: 251
Een bus vol! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Oude digicorder vervangen: goed idee?

Een nieuw toestel nemen is momenteel een risico ja in verband met activatie als dit misloopt moet de achterliggende dienst dat manueel doen maar je dossier is dan wel prioritair sinds je een dienst hebt die helemaal niet werkt.

Je kan ervoor kiezen je kans te wagen en je oude toestel nog even te houden als het activeren niet direct lukt kan je die oude terug aansluiten maar das niet echt een oplossing in jouw geval.

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5314
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Oude digicorder vervangen: goed idee?

@Dirk_H 

Heb je al eens je digicorder herstart met behoud van opnames???

dit kan misschien helpen om alles eens aan te passen.

als dit niet helpt kan overgaan naar een andere digicorder of de Telenet tv box een optie zijn, weet dan wel dat al je opnames verloren gaan als je naar de tv box gaat.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Santa
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 517
En wanneer slaap jij? JACKPOT! De race is begonnen! WOW!

Oude digicorder vervangen: goed idee?


@Master-Magic  schreef:

weet dan wel dat al je opnames verloren gaan als je naar de tv box gaat.


Ook als hij naar een nieuwe digicorder gaat....

0 Likes
CarlVN
Professional Weetjesweter
Berichten: 27
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! Star Wars Day

Oude digicorder vervangen: goed idee?

Paar dagen geleden bij mijn ouders modem vervangen omdat ze nog geen internet hadden en digicorder vervangen door TV-Box en Netflix via Telenet.

Geen problemen gehad, enkel Netflix activeren via webpagina lukte niet (foutmelding) maar via TV-Box zelf binnen de 2 minuten in orde.

En het is nu 3 dagen geleden en ik heb nog geen telefoon gehad dat er iets niet werkt dus zal wel in orde zijn 😉

0 Likes
Dirk_H
Professional Meerweter
Berichten: 132
Full speed writing! WOW, overzichtelijk! BINGO! De volle 100!

Oude digicorder vervangen: goed idee?

Dat ik opnames verlies is geen probleem. Herstarten heb ik meermaals gedaan, na een tujdje loopt het terug vast. Maar kan ik een nieuwe box halen en de oude tijdelijk behouden? Ik dacht dat ik die moest afgeven in het Telenet center voor ik een nieuwe krijg. Zo was het toch jaren geleden 

0 Likes
Dirk_H
Professional Meerweter
Berichten: 132
Full speed writing! WOW, overzichtelijk! BINGO! De volle 100!

Oude digicorder vervangen: goed idee?

Netflix is geen probleem, we hebben een Sony smart tv en die gebruiken we voor de Netflix, Disney plus, amazon prime en dat ga ik zo blijven doen. 

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2739
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Oude digicorder vervangen: goed idee?

Je kan toestel later binnen brengen of opsturen

https://www2.telenet.be/residential/nl/klantenservice/internet/modem-en-andere-toestellen/toestellen...

De digicorder 5 min uit trekken uit de stroom en daarna rustig laten opstarten  kan nog helpen

Dan heb je nog een +- werkend toestel tot andere geactiveerd is

Netflix heb je nooit geactiveerd op de digicorder

Je hebt altijd op tv gezien blijft nog altijd beste oplossing  ook op de box veel problemen dat niet goed werkt

0 Likes
Santa
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 517
En wanneer slaap jij? JACKPOT! De race is begonnen! WOW!

Oude digicorder vervangen: goed idee?

@Dirk_H 

Als je een andere decoder gaat halen krijg je een maand de tijd om je oude "leeg te kijken".

Ik heb al 4,5 jaar een TV-box. Hier nooit nog een digicorder!

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5314
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Oude digicorder vervangen: goed idee?

@Santa @luc55 

Dan wel bij zeggen als je van een digicorder overgaat naar een tv box dat je een maand tijd hebt, 

als je van een digicorder naar een andere digicorder gaat moet je die direct meegeven.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Dirk_H
Professional Meerweter
Berichten: 132
Full speed writing! WOW, overzichtelijk! BINGO! De volle 100!

Oude digicorder vervangen: goed idee?

Kan je dan nog klassieke digicorders krijgen??

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2739
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Oude digicorder vervangen: goed idee?

Digibox , digicorder , tv box en tv met kaartje je neemt wat je wilt

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Oude digicorder vervangen: goed idee?


@Dirk_H  schreef:

Kan je dan nog klassieke digicorders krijgen??


Voor zover ik weet wel, ja ... Al wordt er wel steeds geprobeerd om dat uit uw hoofd te praten...


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Dirk_H
Professional Meerweter
Berichten: 132
Full speed writing! WOW, overzichtelijk! BINGO! De volle 100!

Oude digicorder vervangen: goed idee?

Enige reden dat ik dit nog zou doen is de x2 functie met geluid. Die wordt hier frequent gebruikt.

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2739
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Oude digicorder vervangen: goed idee?

Dat is juist blijft een topper doorspoelen met geluid

Maar nu dat iedereen terug kijk tv heeft is het vermindert toestellen worden minder gebruikt en meer de apps nu

0 Likes