Beantwoorden
Jopeke
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Netjes! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Oudste opnames verwijderen bij bereik opname volume

Kan er een mogelijkheid komen met de Telenet TV Box om automatisch de oudste opnames te verwijderen bij nieuwe opnames .

We zitten aan de opname limiet. Bij de digicorders kan je instellen dat automatisch de oudste opnames verwijderd worden. Waarom kan dit niet meer met die TV Box?

Gelieve dit opnieuw toe te voegen als instelling.

0 Likes
5 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Oudste opnames verwijderen bij bereik opname volume

Er zijn blijkbaar nog meer functionaliteiten die de digicorder bezit die niet meer hernomen zijn in de TV-Box ...🤔


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Oudste opnames verwijderen bij bereik opname volume

@Jopeke 

Persoonlijk vind ik het beter dat je dat zelf kan bepalen. Het zijn ten andere niet noodzakelijk de oudste die weg moeten.

Bijkomend probleem: vanaf welke grens zou je ze automatisch laten verwijderen? 200 of 250 uur.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Jopeke
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Netjes! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Oudste opnames verwijderen bij bereik opname volume

Het gaat erover dat je dit nu niet kan instellen. We zitten aan onze opname limiet dus er word niets nieuw opgenomen. 

Je kan manueel gaan wissen, maar daar wens ik me niet mee bezig te houden. Bij de digicorder had je de gevraagde mogelijkheid wel.

Ps: vanzogauw een opname niet mogelijk is zou gewoon de oudste opname gewist moeten worden zodat de opname toch kan doorgaan. Indien je een andere opname wenst te wissen ipv de oudste dan moet dat handmatig gebeuren natuurlijk.

 

Hopelijk zijn er nog mensen die deze instellingsmogelijkheid ook wensen zodat het ooit toegevoegd wordt.

 

0 Likes
Cru
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 469
WOW! De magic number! Even demarreren... Een bus vol!

Oudste opnames verwijderen bij bereik opname volume

je stelt opnames in hoelang je ze wilt behouden: 60 dagen of oneindig

 

wat is het limiet?

> 200 uur

 

wat als je iets gepland hebt voor opname voordat de melding op het scherm komt?

> dan neemt de tv box nog max 50 uur op bovenop de 200 uur

> max is 125% daarna neemt hij gewoon niet meer op

0 Likes
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2589
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Oudste opnames verwijderen bij bereik opname volume

Ja, dat weten we, maar @Jopeke had dus graag de functionaliteit (die aanwezig is bij de Digicorder) om te vermijden dat je na 250u in de situatie komt dat er niet meer opgenomen wordt.

 

Je zou dus de programma's kunnen laten overschrijven waarvan je niet hebt aangegeven dat die langer (dan 60 dagen) moet worden bijgehouden.

Voor programma's waar je zelf hebt aangegeven dat die moeten worden bijgehouden lijkt het me logisch dat je die niet automatisch laat deleten, en waarbij het dus stopt na 250u.

 

Een feature request dus voor Telenet @Suzy 🙂


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.