24756
netweters
|
152400
antwoorden
|
20699
vragen
|
Mijn PLAY abonnement is plots weg... sinds gisteren... heeft dit te maken met de conversie naar Wigo S ?
Wanneer zou dit terug rechtgezet worden ?
Zelf abonnement terug toevoegen gaat ook niet ... 😞
PS. Ik heb ook Play Sports en dat werkt wél zonder problemen.
PS2. Ik heb ook een nieuwe TV-box en ook getest, kan er daar een plobleem mee zijn icm. Wigo S ?
2 keer een posting doen over hetzelfde probleem is niet nodig 😉
@Suzy kan je deze verwijderen of dichtzitten ???
@Ex-Netweter
De topic lijkt me hier meer op zijn plaats, dus ik heb de topic in het Entertainment forum gesloten.
Vermits het testen gedaan is is (gratis) Play More afgesloten bij alle testers.
@sb @Ex-Netweter @Suzy
Voor de duidelijkheid nog eens, ik had reeds Play voorafgaand aan de test periode, het gaat NIET om Play More. Ik mag ervan uitgaan dat na de testperiode enkel weggehaald wordt wat je voordien nog NIET had. Bovendien kan ik Play zelf ook niet toevoegen en is er nu ook bevestigd via Twitter dat er problemen zijn bij het stopzetten van de testperiode.
2 x gepost omdat ik toen ook nog niet wist of het aan Wigo conversie of stopzetten testperiode ging, toevallig valt dit nu ongeveer samen.
Sorry, Ik heb je bericht duidelijk niet goed gelezen. Wat je probleem betreft, dat zal niet via het forum opgelost kunnen worden. Ik zie dat Telenet via Twitter al op de hoogte werd gebracht. Hebben zij geen dossier voor je aangemaakt?
@sb @Ex-Netweter @Suzy Na een dossiernummer gevraagd te hebben dit toch wel enigszins verontrustend antwoord ...
Onze collega's zijn hiermee bezig, Gunther. We hebben helaas geen zicht op een tijdspanne. Aangezien dit geen indivueel probleem is, werd er geen dossier voor je opgemaakt. We kunnen je dus geen dossiernummer bezorgen.
Dat lijkt me eerder hoopgevend dan verontrustend. (-; Als er meerdere gebruikers last van hebben, dan zou ik denken dat de kans groter is dat dit snel wordt aangepakt. In elk geval, mijn ervaring is dat als je bij Telenet assertief om een tegemoetkoming vraagt dat je die dikwijls ook krijgt, al hangt het natuurlijk af van de situatie en de manier (vriendelijk, maar kordaat) waarop je dit vraagt.
Als hevige GoT fan hoop ik in ieder geval op een doorbraak binnen 48u ... 😱
@master-magic01 dat klopt, zelfs deze morgen had ik de indruk dat ik het hele verhaal opnieuw moest doen ... 🙄Hoop dat ik deze avond naar de nieuwe GoT-aflevering kan kijken ...
cc: @Suzy (omdat het laatste wat ze tegen me gezegd hadden was dat er een link met de testgroep TV-box was)