24757
netweters
|
152436
antwoorden
|
20704
vragen
|
Hallo,
Ik heb nu een paar keer meegemaakt dat de nieuwe tv box plotseling een zwart scherm toont en ook het geluid valt weg. Als ik dan gewoon even van zender verander werkt hij weer gewoon.
Het ligt niet aan de instelling om automatisch uit te schakelen want deze staat ingesteld op 6 uur, en het gebeurt dikwijls al na een paar minuten.
Iemand een idee wat er gaande is ?
Ik herken het verschijnsel op één van mijn boxen, sinds een week ongeveer.
Gebeurt niet zo dikwijls, één keer op twee dagen.
@Bearcat @Ex-Netweter @Theo2 geef dit zeker eens door via 015 66 66 66! Het zou zeker helpen als je enkele voorbeelden kan geven. Daarvoor noteer je best volgende informatie:
Een klein probleempje. Je sluit aan bij een post van februari. Ondertussen is er wel wat water naar de zee gevloeid. Kan je uw probleem eens wat uitgebreider uitleggen, liefst in een volledig nieuw item?
Ondertussen: heb je het hele systeem al eens stroomloos gemaakt en dan stelselmatig terug opgestart? Misschien helpt het.
Groeten
@louishufk ik zie het "klein probleempje" niet.
Ik was me er van bewust dat ik antwoordde op een ouder bericht, want ik had de moeite gedaan om te zoeken naar iemand die hetzelfde ook al ondervonden had. Ik zetter er ook bij dat ik nu een nieuwere software draai.
Een nieuw topic zou een eventuele relatie met een oude bug niet tonen.
Mijn probleem is identiek aan wat de topic starter beschrijft. Niet meer of niet minder.
Het probleem was er eerder deze week, op dit moment niet. Dus voorlopig herstart ik de box niet.
Het was geen kritiek op je post. Maar als je een probleem zou gehad hebben zou je sneller kunnen geholpen worden door met een onderwerp te beginnen.
Nogal dikwijls "zou" dus.
Groeten
Ok 😉
Ik ben al jaren actief op technische fora en vind het net een goede gewoonte om niet teveel topics over hetzelfde onderwerp te openen. Dat draagt meestal bij tot een snellere oplossing.
Ok er zitten enkele maanden tussen, maar de symptomen zijn krak dezelfde.