Beantwoorden
wackowizzard
Experienced Weetjesweter
Berichten: 29
Opgeruimd staat netjes! WOW, overzichtelijk! De vlam zit erin. Alles op zijn plek!

Preview afbeeldingen bij doorspelen

Ik zie bij het doorspelen van een opname geen preview thumbnails meer. Dit is nochtans veel handiger.

 

Ik heb tv box al enkele malen herstart. Het is de laatste firmware ook 

 

Iemand ook dit probleem of een idee om dit terug te brengen?

Tags (2)
0 Likes
9 reacties
Ex-Netweter
 

Preview afbeeldingen bij doorspelen

@wackowizzard 

Dit is alleen bij opnames met reclame (VTM en PLAY zenders)!

Dit is dus gedaan om het doorspoelen van reclame nog moeilijker of onaangenamer te maken.

Doe je dit met opgames van Eén, Canvas of NPO enz. dan krijg wel preview Thumbnails.

Er scheelt dus niets met je TV-box...

0 Likes
wackowizzard
Experienced Weetjesweter
Berichten: 29
Opgeruimd staat netjes! WOW, overzichtelijk! De vlam zit erin. Alles op zijn plek!

Preview afbeeldingen bij doorspelen

je hebt gelijk! Qua user experience is dit weeral een stap achteruit....

Alsook de donkere en lichtere gele kleuren in de balk zijn niet echt nuttig. Het lijkt of dit dient aan te geven waar de reclames zich bevinden maar deze komen totaal niet overeen.

0 Likes
MartijnS
Freshman Veelweter
Berichten: 210
De magic number! Lezersgoud. Respect! Even demarreren... Een bus vol!

Preview afbeeldingen bij doorspelen

Heeft iemand hier een officieel antwoord van Telenet over gekregen? Ik hoop nl dat dit een bug is..

wackowizzard
Experienced Weetjesweter
Berichten: 29
Opgeruimd staat netjes! WOW, overzichtelijk! De vlam zit erin. Alles op zijn plek!

Preview afbeeldingen bij doorspelen

@Suzy , ik denk dat jij daar meer van kan weten? Bedankt!

0 Likes
fred67
Freshman Meerweter
Berichten: 54
De vlam zit erin. Alles op zijn plek! Wereld gedichtendag On a roll...

Preview afbeeldingen bij doorspelen

Al dit de reden is dat de preview weg is vind ik dit wel heel erg jammer / belachelijk.

Ik vond dit namelijk één van de goede features van de tv-box 😀

 

Dit gebruiken wij redelijk veel als we naar een bepaald punt willen terugspoelen of zo.

En als je nu zo reclame doorspoelt of in stappen...

 

Ik zag dit niet tussen de lijst met wijzigingen staan.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Preview afbeeldingen bij doorspelen

Lijkt me sterk dat dit te maken heeft met de veranderingen aan de Play en VTM zenders. Denk ook eerder aan bug zoals, @MartijnS aangeeft. Ik geef het alleszins nog eens door intern. Want merk het bij mijn eigen opnames van deze zenders momenteel ook op. Ik kom er binnenkort op terug! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Preview afbeeldingen bij doorspelen


@Suzy  schreef:

Lijkt me sterk dat dit te maken heeft met de veranderingen aan de Play en VTM zenders. Denk ook eerder aan bug zoals, @MartijnS aangeeft. Ik geef het alleszins nog eens door intern. Want merk het bij mijn eigen opnames van deze zenders momenteel ook op. Ik kom er binnenkort op terug! 


Dat lijkt me sterk dat je toevallig alleen op de zenders met reclame geen preview niet meer krijgt en wel preview thumbnails op de zenders zonder reclame? Een selectieve bug?

0 Likes
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Preview afbeeldingen bij doorspelen

>>Alsook de donkere en lichtere gele kleuren in de balk zijn niet echt nuttig. Het lijkt of dit dient aan te geven waar de reclames zich bevinden maar deze komen totaal niet overeen.<<

 

 Bij mij komen ze wel overheen, maar staan iets te ver naar voren geschoven. Dus ik gebruik ze wel maar moet toch altijd weer iets verder doorspoelen na stoppen.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Preview afbeeldingen bij doorspelen


@Ex-Netweter  schreef:

@Suzy  schreef:

Lijkt me sterk dat dit te maken heeft met de veranderingen aan de Play en VTM zenders. Denk ook eerder aan bug zoals, @MartijnS aangeeft. Ik geef het alleszins nog eens door intern. Want merk het bij mijn eigen opnames van deze zenders momenteel ook op. Ik kom er binnenkort op terug! 


Dat lijkt me sterk dat je toevallig alleen op de zenders met reclame geen preview niet meer krijgt en wel preview thumbnails op de zenders zonder reclame? Een selectieve bug?


Ondertussen de bevestiging gekregen dat dit een gekende bug is, die wel gelinkt is aan de nieuwe reclame functionaliteit, maar dus zeker niet de bedoeling was. Het doel is deze opgelost te krijgen tegen 4.37. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes