|
25.771
netweters
|
159.636
antwoorden
|
|
21.512
vragen
|
De laatste weken dagelijks problemen bij het bekijken van opnames of uitgesteld kijken (gewoon Tv-kijken lukt wel): constant meldingen "bufferen", "netwerk overbelast".
Ik had juist via mytelenet een chat geopend, nog wel een reactie gezien maar blijkbaar ligt mytelenet er uit tot morgenavond.
Over zenders dat stoppen kunnen ze niet veel aan doen dat is overal zo
1 euro is nog hoog bedrag dat zullen ze op de app niet doen anders vertrekken mensen weer voor die euro
Nochthans kheb gebeld naar tv Vlaanderen en die zeggen dat niet omhoog gaat ikzelf ben bij tv vlaanderen en heeft daarvan zeker nog gêne bericht van ontvangen en maarja zal het wel zien in januari als het omhoog gaat het kan zijn voor de oude klanten blijft het zo voor de nieuwe niet ook ik blijf bij tv Vlaanderen toch veel beter en het beeld met satelliet is toch nog altijd het best telenet begin te duur te worden ken eral vele die weg zijn bij Telenet en dat van de zenders die verdwijnen daar kan Telenet erniets aan doen zelf bij tv Vlaanderen is het ook zo dan er zenders weggaan
Het gaat over het laagte abo via de schotel en is niet voor alle klanten er zijn klanten met oudere tarief plan
Vrienden die in hun camper een abo hebben hebben contact genomen , maar volgens hun zou het niet voor alle klanten zijn
@luc55 dat is dan weer tv Vlaanderen ten top, de ene moet 12€ extra per jaar betalen met zenders dat weggaan (4a5 ineens) en een ander moet niet betalen, discriminatie van bepaalde klanten dus.
die mogen ook alles, laat een Telenet of Proximus dit eens doen, kot is te klein en de gazetten staan er vol van 😳
Tkan zijn dat het ook zo is dan ze het niet willen zeggen en je moet niet zeggen tv vlaanderen is top ze zijn top ben er al 4 jaar bij nog altijd dezelfde prijs en je moet niet zeggen tv Vlaanderen zijn zenders kwijt telenet zijn ook zenders weg daar kan tv Vlaanderen en telenet niet aan doen tv Vlaanderen ging moeten internet hebben twas allang over en uit met Telenet van mij hoeveel keer doet de prijzen van Telenet de hoogte in op een jaar zeker twee maal bij proximus is het tzelfde tzijn juist dezelfde zoals telenet
En wat zei ik voor de bestaande klanten niet zoals ik zei ben al 4 jaar bij tv Vlaanderen zeeeeer tevreden erover en dan er zenders weggaan daar kan tv Vlaanderen erniet aan doen zoals Telenet er ook niets kunnen aan doen en zoals die andere zei tv vlaanderen mag meer allemaal larie wat hem zei sommige Telenet klanten hebben ook iets meer dan andere en je moet niet zeggen tis geen waar tis zeker en vast voor 100% waar ze gingen moeten internet hebben tv Vlaanderen twas allang over en uit Telenet van mij
Er zullen altijd prijsverschillen zijn dat heb je hier ook niet iedereen betaald evenveel
Bij vrienden die nog een oud prox abo hadden waren niet blij dat ze opeens toch extra moeten bij betalen
Vroeger hoorden je de klanten zagen , nu is dit meer geval de laatste 2 jaar bleef het stil mensen veranderen of blijven
Bij Scarlet ook de prijs gaat omhoog maar enkel op de vaste telefoon bundel ,opeens wisselt iedereen geef maar een extra simkaart
Geen prijs stijging van 3 euro en extra sim kaart
Je zal nu nog altijd minder betalen bij Tvv dan op de website staat voor de nieuwe klanten
Via internet iets aanbieden kan je gemakkelijk de prijs houden zeker voor jaren en als zaken stoppen is dit soms mee genomen voor hun
Wand dan moet er niets aangepast worden , toen ze hun sport bundel kwijt waren zullen ze niet blij geweest zijn
Gelukkig hebben ze een deel kunnen opvangen door de extra film en serie pak te geven anders zou het veel slechter afgelopen zijn
Zeer interessant allemaal, maar met de eventuele prijsstijgingen of zenderwijzigingen van TV Vlaanderen zijn we wel wat off-topic aan het gaan. Discussieer gerust verder in een nieuw Lounge topic.